Főoldal » A Pick Szeged elismerése…

A Pick Szeged elismerése…

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

A Trade Magazin Hírlevél tájékoztatása szerint 37 pályázó 39 pályázata kapta meg az idén 14. alkalommal meghirdetett Magyar Termék Nagydíj elismerést.

A Pick Szeged Zrt. 10 Magyar Termék Nagydíj után a folyamatos kiváló minőséget elismerő Gazdaságért Nívódíjat is megkapta. A Pick Szeged Zrt. által előállított termékek illetve termékcsaládok az elmúlt évek során már tíz alkalommal részesültek a Magyar Termék Nagydíj nyújtotta elismerésben, amiért idén a Kiírók Tanácsa a vállalatnak ítélte a Gazdaságért Nívódíjat.

A Nagydíj azt jelzi, hogy a Pick Szeged Zrt. sikerrel élesztette újra a nagy hagyományokkal bíró Herz márkát és a tradíciók megtartása mellett oly módon modernizálta a termékeket, amely a fogyasztók mellett a szakmai kritikusok tetszését is elnyerte.

A társaság elnök-vezérigazgatója kiemelte, hogy a vállalat a szűkülő belföldi húspiacon is képes volt tartani pozícióit, és a díj is visszaigazolja azt, hogy a Pick Szeged Zrt., jó stratégiát követ akkor, amikor nem hajlandó kompromisszumokat kötni a termékek minőségével kapcsolatban.

Kovács László szerint a gyenge belső kereslet miatt csak az export jelentheti a kiutat a hazai húsipari szereplők számára, a külpiacon azonban csak a nagyobb cégek érvényesülhetnek. A szakember úgy véli, hogy ez az év nehezebb lesz, mint azt korábban gondolni lehetett.

A belső fogyasztás nem élénkül, sőt, további visszaesésre kell számítani. A fogyasztók az akciós, olcsóbb árut keresik, erről a piacról a Pick szándékosan szállt ki, így a trend komoly nehézségeket okoz.
A prémium termékeket csak komolyabb marketingtámogatással lehet eladni, ami még tovább emeli az árat, ezt azonban a kereskedelemmel szemben nem lehet érvényesíteni.

A Pick a belföldi árbevétel 5-8 %-os visszaesésére számít, ez 5 milliárd Ft-os csökkenést jelent. A cég ugyanakkor az 1. félévben növelni tudta export árbevételét, és további bővülés jöhet. Elsősorban az ázsiai és a közép-európai piacra koncentrálnak, Nyugat-Európában pl. a nagy hústermelő Dániában is értékesítenek.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?