Civil Marketing Műhely

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

A legtöbb iskolának, óvodának ma már van legalább egy alapítványa, egyesülete, melyet valószínűleg annak reményében hoztak létre, hogy ettől majd dőlni fog a sok pénz, amiből aztán a óvodába vagy iskolába járó gyerekek számára beszerezhető minden, mi szem-szájnak ingere.

Majd néhány hónap múlva szembetalálkozunk a valósággal: semmivel sem működünk jobban, nincs több pénzünk, csak a nyakunkba vettünk még egy gondot, a hátunkra meg még egy púpot. Szervezhetünk jótékonysági bált, rendezhetünk vásárt… Ha eltelik két év, gyűjthetjük az 1 %-kot… és várhatjuk, hogy jövőre talán jobban menjen.

Valóban így kell ennek lennie? Mit kellene másképp csinálni?

Persze a cégeknek könnyű, hiszen termelnek, eladnak, és hát ott a bűvös marketing. De alapítványként bizony meg van kötve a kezünk.

Valóban? De ki mondta, hogy a nonprofit szervezetek ugyanezt nem tehetik?

Ugyan a törvényi rendelkezések megszabják a kereteket, a marketinget a nonprofit szervezetek is használhatják.

Igen, de ki és mit és hogyan?

Erre nyújt megoldásokat a Tengerecki Központ.

Megmutatják, milyen széles a marketing eszköztára, és felfedik a titkot néhány  egyszerű  és jövedelmező módszerről, melynek segítségével a részvevők megsokszorozhatják eddigi bevételeiket!

Mikor?

2012. május 12-én 9.00 – 17.00 óra között

Hol?

Budapesten, a Forrai Magániskolában. (1139 Budapest, Lomb u. 41.)

Jelentkezés:

www.tengerecki.hu/civilmarketing oldalon.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?