Pályázat a “Harsányi István-díj” elnyerésére
AgrárKörnyezetvédelemOktatás

Pályázat a “Harsányi István-díj” elnyerésére »

A Magyar Innovációs Szövetség által gesztorált, közhasznú Manager Képzés Alapítvány, a gazdasági, a műszaki és a természet-tudományi felsőfokú intézményekben graduális és posztgraduális, valamint a PhD-képzés keretében tanuló tehetséges hallgatók kiválasztását és menedzsment ismereteinek bővítését, gyakorlatban történő alkalmazását hivatott elősegíteni.… Elolvasom
3 máj, 2017
486
Szerző Dr. Kiss István
“Harsányi István-díj” pályázat
AgrárKörnyezetvédelemMérnök és műszaki

“Harsányi István-díj” pályázat »

A Magyar Innovációs Szövetség által gesztorált, közhasznú Manager Képzés Alapítvány, elsősorban a gazdasági, a műszaki és a természet-tudományi felsőfokú intézményekben graduális és posztgraduális, valamint a PhD-képzés keretében tanuló tehetséges hallgatók kiválasztását és menedzsment ismereteinek bővítését, gyakorlatban történő alkalmazását hivatott elősegíteni.… Elolvasom
14 jún, 2016
769
Szerző Dr. Kiss István
Felsofokon.hu helyzetjelentés 2014.05.09
Média és marketing

Felsofokon.hu helyzetjelentés 2014.05.09 »

Sziasztok! Az oldal jelenleg élesben is üzemel, de a főmenü és a láblécben található menü a háttérben folyó munka miatt sérült és így elérhetetlen. Hasonlós sorsra jutott több szerkesztéshez szükséges gomb is, de alapvetően a blog oldalról és jobboldali szerkesztői menüből minden funkció elérhető. Az oldalon belüli navigáció eddig sem volt tökéletes, most ez a menü eltűnésével… Elolvasom
9 máj, 2014
479
Érdemes-e bloggertalálkozókat szervezni?
Média és marketing

Érdemes-e bloggertalálkozókat szervezni? »

Érdemes-e szakmai bloggertalálkozókat szervezni? Erre a kérdésre többféle válasz létezik. Lássuk, mi szól mellette és ellene! Mellette: Az internetes találkozás nem elég. Ha nagyon tetszik egy cikk, vagy nagyon nem tetszik, akkor a legtöbb ember kíváncsi, hogy vajon ki írhatta. Ott van ugyan a név és a fénykép, de az nem mond semmit az emberről, a szerző személyiségéről. A bejegyzések stílusa… Elolvasom
31 Júl, 2013
439
Próba

Próba »

Próba… Elolvasom
20 jún, 2013
5
Szerző peter.matyasi
Objektív vagy szubjektív?
Média és marketing

Objektív vagy szubjektív? »

Egy másik, környezetvédelmi szakmai blogomban írtam egy cikket az önkéntességről. Kaptam a cikk alatt egy pozitív hozzászólást Mitruska Jánostól (ő régi és aktív környezetvédelmi blogger, természetvédelem szakágvezető, pályázat és ösztöndíj szakágvezető, és környezeti nevelés témában is ír), akit nagyon lelkesített a cikk. Majd Facebookon Kincses-Demeter Mónika, a… Elolvasom
28 jan, 2013
1045
Javaslattétel bloggereknek a gazdasági válság kezelésére
Informatika

Javaslattétel bloggereknek a gazdasági válság kezelésére »

Aki blogbejegyzéseket ír, támogassa lakóhelye közelében működő kisvállalkozásokat úgy, hogy a bejegyzése témájához legközelebb álló tevékenységeket végző vállalat nevét, webcímét a blog alján feltünteti. (Pl. egy divattal kapcsolatos blogbejegyzés végére tüntesse fel a közeli ruházati bolt elérhetőségét, vagy pl. egy kertészmérnöki témájú bejegyzés végére… Elolvasom
27 dec, 2012
510
Szerző Csengeri Zoltán
Miért nem látszik a blog menüje?
Média és marketing

Miért nem látszik a blog menüje? »

Arról szeretnék pár gondolatot mondani, hogy miért nem jelennek (ha van beállítva) meg a blog beállításaiban beállított linkek a menüben. Valakinek van ilyen problémája? Bizonyára igen. A főszerkesztőség legújabb blogja esetében is elkövettük ezt a hibát. Sajnos a feltöltésnél a kép átméretezése során 250 pixel van beállítva, amit még nem változtattunk meg (hamarosan arra is sor… Elolvasom
29 nov, 2012
457
Kedves Felsőfokon Bloggerek!
Oktatás

Kedves Felsőfokon Bloggerek! »

Kedves Felsőfokon Bloggerek! Van néhány dolog, ami piszkálja picit, a csőrömet. Ebből csak egy dolgot szeretnék most veletek megosztani. Nem is olyan régen attól volt hangos a sajtó és az internet, hogy „nagy” emberek olyan gondolatokat közöltek a világgal, előtte a bíráló bizottsággal, főleg disszertáció, vagy egyéb hasonló formában, amelyek nem voltak a sajátjaik. Schmidt Pál, Victor… Elolvasom
16 nov, 2012
502
Szerző
Csapatmunka a blogban, avagy: Mire jó egy segédszerkesztő?
Média és marketing

Csapatmunka a blogban, avagy: Mire jó egy segédszerkesztő? »

A blogokban egyszer több, egyszer kevesebb cikk jelenik meg. A bloggerek néha ráérnek írni, néha nem. Így egyes bloggereknél néha mindennap van cikk, máskor kimaradhat akár egy hét vagy egy hónap is. Ha a blogger nem ér rá, az érthető, de ha a blogban nincs cikk, akkor csökken az olvasottság. Valahogyan egyenletesen kellene megjelentetni a cikkeket, de a szerzők nem mindig érnek rá egyformán. Ezen kétféleképpen… Elolvasom
24 okt, 2012
1008
Aktív blogok a közösségért
Média és marketing

Aktív blogok a közösségért »

Ezt a témát az internet legpozitívabb blogjában, a Derűlátó blogban találtam. De a kép nem onnan származik. Azt interneten találtam, és szándékosan a három testőr kulcsszót írtam be, hiszen az ő jelmondatuk: “Egy mindenkiért, mindenki egyért!” fejezi ki a legjobban a közösségi összetartás erejét. A témaválasztáson és a vezérképen kívül minden a saját gondolatom, és… Elolvasom
15 okt, 2012
546
Hogyan legyen naprakész és googlebarát a blogod?
Informatika

Hogyan legyen naprakész és googlebarát a blogod? »

A legtöbben nem is sejtitek, hogy mi a különbség bejegyzés és bejegyzés között, pedig a téma ugyanaz. Nem értitek, hogy az egyik blog 2 bejegyzéssel miért népszerűbb, mint a ti 123 bejegyzésetek? Erre adok most választ és segítséget, hogy a ti összes bejegyzésetek sikeres legyen! A teljes cikk megtekintéséhez kattints a linkre: Hogyan legyen naprakész és googlebarát a blogod? »… Elolvasom
12 okt, 2012
355
Goldenblog 2012: a blogok nem halnak meg
Média és marketing

Goldenblog 2012: a blogok nem halnak meg »

Nyolcadik alkalommal rajtol a hvg.hu hagyományos blogversenye, a Goldenblog. Mi nem hiszünk a huhogóknak, akik a műfaj hanyatlását vizionálják. A blog nem hal meg. Szerintünk. Annak ellenére, hogy sokan temetik a műfajt, mi hiszünk benne, hogy ennek pont az ellenkezője igaz. Minden évben kiderül, hogy egyre nagyobb létjogosultsága van a civil újságírás ezen formájának. A blogolással olyan, személyre… Elolvasom
20 aug, 2012
280
Szerző Dr Pálvölgyi Benedek
Goldenblog
Média és marketing

Goldenblog »

Elindult Magyarország legnagyobb blogversenye, a Goldenblog. Nevezni június 23-tól augusztus 9-ig lehet, a szavazás augusztus 20-án kezdődik és szeptember 6-án zárul. Eredményhirdetés: szeptember 7-étől, díjátadó szeptember 2. hetében. A nevezés 2 legfontosabb feltétele, hogy a blog 2012. március 1. előtt indult, és 2012-ben legalább 5 bejegyzés van benne. A Felsőfokon.hu szakmai blogjait… Elolvasom
3 aug, 2012
441
500
Média és marketing

500 »

Hamarosan elérjük az 500. szakmai blogot. Hogyan sikerülhetett ennyi bloggert egy helyre összegyűjteni? Talán a közös cél miatt. A mi közös célunk az ismeretterjesztés. Bloggereink olyan szakemberek, akik szaktudásukat szívesen megosztják másokkal, miközben új ismereteket szerezhetnek a többiek blogjából. Így mindenki jól jár, mert a tudás nem fogy el, ha másnak  is adunk belőle.… Elolvasom
24 Júl, 2012
342
Hogyan kommunikáljunk?
Média és marketing

Hogyan kommunikáljunk? »

Mi, bloggerek a Felsőfokon.hu szakmai blogmagazinban ismeretterjesztő tevékenységet végzünk, ami lényegében kommunikáció a külvilággal. Ezért nem mindegy, hogyan közöljük gondolatainkat, és kivel hogyan kommunikálunk. Kikkel kell kommunikálni egy bloggernek? Saját olvasóinkkal, más bloggerekkel, szakágvezetőkkel és szakmai terület vezetőkkel, főszerkesztőséggel, szakágvezetők… Elolvasom
17 Júl, 2012
590
Blogajánló
Természettudomány

Blogajánló »

Egy talán kevéssé ismert és látogatott blogot szeretnék a figyelmébe ajánlani minden kedves olvasómnak.  Ez a Florafoto címen futó közös blog. A blog indítója és tulajdonosa Banga Szilvia kertész, biológus. Kérem nézzétek meg, olvassatok bele. Az oldalon lévő írásaim, sok fotóval a következők: Májusi barangolás a Felső – Mátrában Észak – Borsodban május végén… Elolvasom
8 Júl, 2012
405
Szerző saso63
Írhatok-e blogot, ha… ?
Média és marketing

Írhatok-e blogot, ha… ? »

Ma dömping volt, minden eddiginél több blogger jelentkezett 1 nap alatt (legalább 80 fő e-mailben a szerkesztőség címén, + még 8-10 fő nálam telefonon). Persze ez nem egy emberre hárult, kb. 50-60%-ára én válaszoltam, a maradékot nagyrészt továbbküldtem az illetékes szakterület-vezetőknek, a többit pedig a főszerkesztőnk, Faragóné Ica válaszolta meg helyettem. Szerencsére most nem… Elolvasom
11 jún, 2012
449
Újabb környezetvédelmi találkozó
Média és marketing

Újabb környezetvédelmi találkozó »

Újra környezetvédelmi bloggertalálkozó lesz május 20-án vasárnap 10:00-kor Székesfehérváron. (Ez már a második környezetvédelmi találkozó, az első Veszprémben volt, március 17-én. A harmadik találkozó helyszíne és időpontja még nem ismert, de az már biztos, hogy nem a Dunántúlon lesz, hogy ne mindig ugyanazoknak kelljen messze utazni.) Vasárnap 10-kor találkozunk a buszpályaudvar… Elolvasom
14 máj, 2012
794
Hogyan adjunk címet?
Média és marketing

Hogyan adjunk címet? »

 A blog szerkesztőfelületén a cím fölött a következő szöveget láttam: “Javasolt figyelemfelkeltő címet választani, és a cikk végét nyitott kérdéssel befejezni, ami véleménybekérő, vagy akár vitaindító lehet.” (Ez egyfajta újítás lehet, mostanában sok apró újdonság van, pl. bejelentkezés nélkül is hozzá tudnék szólni blogokhoz, a megjegyzéseknél már… Elolvasom
16 ápr, 2012
2247