Gazda Hírek röviden…
Agrár

Gazda Hírek röviden… »

Agrár Széchenyi Kártya hitel Az MKB is 100 millió forintra emeli az Agrár Széchenyi Kártya hitelt. Az MKB Széchenyi Kártya Program kínálatában elérhető Agrár Széchenyi Kártya Konstrukció maximálisan elérhető hitelkerete 50 millió forintról 100 millió forintra emelkedik. https://www.agroinform.hu/gazdasag/az-mkb-is-100-millio-forintra-emeli-az-agrar-szechenyi-kartya-hitelkeretet-33820-001… Elolvasom
24 aug, 2017
1028
Szerző Dr. Kiss István
Van reklám a mikrovállalkozásánál? A legolcsóbb marketing is több embert ér el, fontban és euroban….
Média és marketing

Van reklám a mikrovállalkozásánál? A legolcsóbb marketing is több embert ér el, fontban és euroban…. »

Mikrovállalkozások méretüknél fogva nem lehetnek ott egyszerre minden trend első konferenciáin, vagy minden új akció kezdetekor. Mikrovállalkozások és marketing kampányok a web segítségével! Eltérő számadatok utalnak arra, hogy a piac nélküli magyar egyéni vállalkozók, mikrovállalkozások számára a reklám tanácsadás, a jó reklám tanácsadó igen megtérülő befektetés,… Elolvasom
13 máj, 2014
558
Szerző perek.szerzodes
Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája
Informatika

Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája »

Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod. Nem is gondoltad volna? Hát persze, hogy nem. Vettél már magadnak mobil telefont? Természetesen igen a válasz. DE mi alapján vásároltad meg? Egy ismerősöd mesélt róla, olvastál egy bejegyzést róla, láttad a technikai paramétereit.… Elolvasom
18 nov, 2013
389
Reklámok és környezetvédelem
Környezetvédelem

Reklámok és környezetvédelem »

Ez a blogom elindult a Goldenblogon. Nem tudom, ki indította, de a szavazás 3 hete alatt igyekszem szinte mindennap cikket írni, változatos, egymással nem összefüggő környezetvédelmi témákról. Miért indul a legtöbb ember a Goldenblogon? Mert ez jó reklám lehet nekik. És máris megérkeztünk a mai témánkhoz! A reklám. Mitől reklám a reklám? A reklám fogalmára sokféle meghatározás létezik.… Elolvasom
1 aug, 2013
1239
Imázsblogot írnék…
Média és marketing

Imázsblogot írnék… »

Ehhez a cikkhez jobb híján saját imázsblogom fejléce a vezérkép. A blogot sokakhoz hasonlóan én is a Felsőfokon egyik kampányában nyertem, a nyertesek neve a blogmagazinban olvasható. (Ez az első kapcsolódó cikk a bejegyzésem alatt. Utána következik 2 általános ismertető cikk az imázsblogokról, majd a Médiaajánlat, ahol azt is leírtuk, hogy normál esetben milyen anyagi vonzata van egy imázsblognak,… Elolvasom
10 jún, 2013
526
A Felsőfokon Facebook oldaláról
Média és marketing

A Felsőfokon Facebook oldaláról »

Néhány hete admin jogokat kaptam a Felsőfokon Facebook oldalán, ezért aktuálissá vált, hogy írjak róla. Annál is inkább, mert egy itt nem részletezendő eset miatt úgy érzem, hogy cikkíróink és olvasóink egy részének nem teljesen egyértelmű, mire is jó a Facebook oldalunk. A Felsőfokon elsősorban a szakmaiságról és az ismeretterjesztésről szól. Az ismereteket pedig úgy terjesztjük,… Elolvasom
18 máj, 2013
385
Teendők szakterületenként (Média és marketing)
Környezetvédelem

Teendők szakterületenként (Média és marketing) »

A média eredetileg a hírközlésről, információk továbbításáról szól, de mostanra persze más funkciói (pl. szórakoztatás, hirdetés, stb.) is kialakultak. A marketing lényege az eladás, illetve az, hogy valaki(k) rábeszéljen(ek) valaki(ke)t valamire. Ennek a két szakmának van egy közös jellemzője, a terjesztés. Valamilyen hírt, álhírt, információt, véleményt, reklámot, üzenetet,… Elolvasom
14 dec, 2012
825
Október – … és akik meg is nehezítik a takarékosságot…
Oktatás

Október – … és akik meg is nehezítik a takarékosságot… »

Múlt heti postomban megmutattam, hogy miért is olyan nehéz megtakarítani – a mélyen bennünk kattogó evolúciós programok okán. Persze azt is megmutattam, hogy ennek az agytekervényeink mélyén futó törzsfejlődési “szoftvernek” már a mezőgazdálkodás kialakulásával megtalálták az ellenszerét. Miért van akkor, hogy meglehetősen sokan futtatják még mindig ezt a szoftvert,… Elolvasom
9 okt, 2012
518
Szerző
Személyzeti tanácsadás Felsőfokon
Média és marketing

Személyzeti tanácsadás Felsőfokon »

Hirdesse állásajánlatát Magyarország legnagyobb szakmai bloggerközösségének vagy keresse meg köztük leendő munkavállalóját! 600 szakmai blogmagazin szerkesztő, 11000 felhasználó, havi 100 ezer egyedi látogató, közel 100ezer hírlevélolvasó egy dinamikusan fejlődő szakmai portálon! Nálunk nem csak az életrajzi adatokat, hanem a szakmai publikációit is megtalálja a jelölteknek!!!!!!!… Elolvasom
19 máj, 2012
234
Szerző Dr Pálvölgyi Benedek
Mi a dolga egy szakágvezetőnek?
Média és marketing

Mi a dolga egy szakágvezetőnek? »

Ebben a bejegyzésben olyat teszek, amiről nem is tudom, hogy szabad-e, felhasználom vezérképnek a szervezeti felépítésünk ábráját erről az oldalról: http://szervezet.felsofokon.hu/a-rendszer/. Erre azért van szükség, mert így egyértelművé válik a kezdő olvasók számára is, hogy mit jelent a szakág és a szakterület, és hol vannak a rangsorban a szakágvezetők a többi bloggerhez képest.… Elolvasom
5 máj, 2012
339
Miért jó a cégeknek az imázsblog?
Média és marketing

Miért jó a cégeknek az imázsblog? »

Ez a bejegyzésem főleg a Felsőfokon iránt érdeklődő cégeknek szól. Megpróbálom közérthetően leírni, hogy miért érdemes a Felsőfokon blogmagazinban, Magyarország legnagyobb szakmai blogmagazinjában imázsblogot indítani. A Felsőfokon szakmai blogmagazin havi látogatottsága kb. 100 ezer fő. Ez azt jelenti, hogy ennyien olvasnak minket hónapról hónapra. Ennyien látják a bejegyzéseinket,… Elolvasom
16 jan, 2012
735
Adj fel apróhirdetést
Média és marketing

Adj fel apróhirdetést »

Egy másik, különösen eredményes stratégiáról szeretnék írni, ami környezetvédelmi szerkesztőnknek, Mészáros Andrásnak a zseniális ötlete. Adj fel apróhirdetést a már ismert szöveggel minél több helyen, annál jobb!!!!!… Elolvasom
12 jún, 2011
323
Szerző Dr Pálvölgyi Benedek
A világ legzöldebb kampánya
Környezetvédelem

A világ legzöldebb kampánya »

   A reklámipar tagadhatatlanul sok papírt fogyasztott az elmúlt évtizedek során világszerte. Az adó 1% gyűjtésére szervezetek sokasága kötött kompromisszumot, és a környezetvédelmi szempontokat háttérbe szorítva kénytelen volt szórólapok millióit kinyomtatni a „jó ügy” érdekében, vagy a reklám hatásának csökkenésével kellett számolnia. A WWF idén szakított… Elolvasom
15 máj, 2011
336
Szerző Faragóné Hajdók Ilona