Főoldal » A HEINEKEN® VILÁGMÉRETŰ DESIGN VERSENYE ÖSSZEHOZZA A TEHETSÉGEKET

A HEINEKEN® VILÁGMÉRETŰ DESIGN VERSENYE ÖSSZEHOZZA A TEHETSÉGEKET

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Fennállásának közelgő 140. évfordulója alkalmából a Heineken rendhagyó nemzetközi design versenyt hirdet. A világ minden tájáról kreatív tehetségeket invitál, hogy a közösségi média segítségével tervezzék meg a jövő palackját. A pályázat témája:Hogyan fognak kapcsolatot tartani egymással az emberek a következő 140 évben? A nyertes páros palackja 2013-ban bejárja a világot. Beadási határidő: 2012.január 31.

Budapest,2012. január 17. – A HEINEKEN® pályázata lehetőséget ad bárkinek arra, hogy beírja magát a holland sörgyártó történelmébe. A résztvevőnek nincs más dolga, mint saját palack-tervét feltölteni a márka Facebook oldalára, ott keresni egy partnert, akivel ötleteiket összeolvasztva alkotják meg a jövő palack-design-ját. A nyertes páros alkotása 2012 decemberétől lesz kapható különleges exkluzív csomagokban a világ minden pontján. A nevük pedig szerepelni fog az üvegen.

A pályázat minden eleme a Heineken Facebook oldalán koncentrálódik. Innen lehet letölteni a beküldéséhez szükséges segédletet és eszköztárat, a pályázó itt töltheti fel művét és itt kereshet magának tervező-partnert. A pályázatot csak akkor tekintik befejezettnek, ha a pályázó kiválasztja a neki leginkább tetsző társtervet. Ettől kezdve a két terv együtt,párként szerepel majd a versenyben.

A kultúra és design világából egy nemzetközi zsűri fogja figyelni a galériát, abban areményben, hogy megtalálják a jövő klasszikusát. Evan Orensten, a Cool Hunting társalapítójaés vezető szerkesztője, Mark Dytham, a PechaKucha nemzetközi kreatív hálózattársalapítója, valamint Mark van Iterson, a Heineken tervező csapatának nemzetközi vezetője fogja kiválasztani a három döntőst, akik közül kikerül a következő limitált szériájú palack tervének győztese.

„AHeineken 1873-as fennállása óta folyamatosan összehozza az embereket a társasági eseményeken, ezért nem is találhatnánk jobb módot a jövő üvegének megtervezésére,mint a közösségi média izgalmas világát. A „Limited Edition”pályázat bárkinek megteremti a lehetőséget, hogy megkeresse a tökéletesen passzoló design-partnerét és ketten együtt különleges helyet foglaljanak el a Heineken jövőjében.” – tette hozzá Bram Westenbrink, a HeinekenHungária Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.

Részletekért és további információért látogasd meg a www.yourfuturebottle.com honlapot.

 

A Heinekenről

AHeineken, mely az alapító Heineken családról kapta a nevét, több mint 170országban kapható és a világ legértékesebb nemzetközi prémium sörmárkája.További információt a www.heineken.hu és awww.heinekenhungaria.hu oldalakontalálhat.

Design a Heinekennél:

Újítás és dizájn mindig is fontos volt a Heineken életében.

·        Új,friss, de állandó arculata van.

·        Az új csomagolási változatok meghaladják az elvárásokat és folyamatosan elismerést aratnak.

·        Története során mindig is nagy hatással bírt a sörkultúrára, elsőként vezette be a zöldüvegeket és hozta el otthonainkba a csapolt sört a DraughtKeg segítségével.

A Heineken STR üvege IF díjat nyert 2011 februárjában, majd nemrégiben egy ezüstoroszlánt vitt el a 2011-es Cannes Lions díjátadásról, és egy Dieline díjat Chicagóból. Ezüstérmes lett az ACDN-en és döntőbe jutott a New York Fesztiválon az alkoholos italok kategóriában.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?