Egzisztenciaalapítás korszerű eszközei

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Bizonyára sokakban felmerült már az önálló vállalkozás ötlete és feltehetően sokakat az induló tőke hiánya akadályozta meg egy nagyszerű terv kivitelezésében.Az üzleti világban új módszerek hódítanak, ezek közül az alábbiakban a virtuális iroda ötlete kerül bemutatásra a Magyarországon induló vállalkozások szempontjából. A virtuális iroda fogalma már világszerte elterjedt, főképp az angol kifejezéssel, a virtual office megnevezéssel hódított teret. A jól bevált irodamodell már Magyarországon is jelen van, különböző szolgáltatásokat biztosítva az üzlet akadálymentes lebonyolítása érdekében.

Alacsony költségek

Az újszerű munkahelyi megoldás legfontosabb előnye minden kétséget kizáróan a költségkímélésben rejlik, hisz az irodára szánt bérleti díj megspórolható. De ugyanúgy megkíméli a felhasználót a további irodabérléssel járó kiadásoktól, mint például a kaució vagy az esetleges közvetítő díjtól. Mivel a modern irodamegoldás a felhasználó számára csak virtuális világban létezik, ezért a teljes, amúgy magas befektetésekkel járó irodai berendezés költsége is megtakarítható. Viszont nemcsak a bérlés és a berendezés kapcsán biztosít alacsony költségeket a virtuális iroda, hanem a személyzeti kiadások terén is hatékony. A hagyományos irodamegoldással szemben nincs szüksége már a partnernek külön megfizethetetlen személyzet alkalmazására, mert individuális igényre szabva bármikor professzionális adminisztrációs támogatást vehet igénybe minimális ráfordítás ellenében.

Versenyképes szolgáltatások  

Az adminisztrációs támogatás az egyéni üzleti szükséglet figyelembe vételével állítható össze az irodacsomag keretén belül. A vállalkozóknak tehát nem kell továbbá időrabló tevékenységekre szánni idejüket, mint a telefon- és a postakezelésre, zavartalanul koncentrálhatnak üzleti céljuk elérésére. A híváskezelés professzionális ügykezelést garantál és ugyanakkor hangpostát is alkalmaz. A titkári szerepet átfogó szolgáltatások mellet említésre méltó az üzleti szándék figyelembe vétele alapján igényelhető cég cím. A versenyképes üzletvezetéshez nélkülözhetetlen egy jól hangzó üzleti cím, ami akár Budapest gazdaságilag legelőnyösebb környékére is tehető. Magától értetődik a pozitív rezonancia az ügyfelek körében, ha az adott vállalkozás egy olyan rangos kereskedelmi környezetben van feltüntetve, mint a Szabadság Téren, például az ott található Bank Center híres épületében.   

Röviden érvelve…

A fentiekben említett érvek arra mutatnak, hogy Magyarországon is hatékony a virtuális irodamegoldás. Egy exkluzív üzleti cím hatalmas költségekkel járna a virtuális címszolgáltatás nélkül, amit a kezdő vállalkozók általában nehezen engedhetnének meg maguknak. Továbbá a cégalapítás kezdeti fázisában a professzionális személyzet mérvadóan meghatározza az üzleti sikert. Nemcsak a személyzeti költségeken spórolhat a vállalkozó, hanem megkíméli magát a személyzet kiválasztásának időigényes folyamatától. A kezdő vállalkozók kétségkívül minimalizálhatják az üzleti kockázatot a kedvezményes virtuális irodacsomag igénybevételével.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?