Főoldal » Ügyvédi hiba, szakértői hiba – JPVK vitarendezési iroda, az ügyféljogok előtérben

Ügyvédi hiba, szakértői hiba – JPVK vitarendezési iroda, az ügyféljogok előtérben

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Létező angol népi bölcsesség, szabad felhasználásban: Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik!

Lényeges körülményre irányítja rá a figyelmet a megbízásos jogviszony alapján teljesített tevékenységeknél. (ügyvédi iroda, igazságügyi szakértő, végrehajtó stb.)

Ügyféljogok ismerete a megbízásnál alig ismert az ügyfelek előtt, miközben az új Ptk. is változtatta a tartalmát és gyakorlatát.

Mit tehet az ügyfél, ha “csak” a hiba kijavítását és elnézés kérést szeretne elérni? 

Ha nem akar ügyvédi hiba, vagy igazságügyi szakértői hiba miatt súlyos pénzért bírósági pert indítani?

Hová forduljon először az ügyvédi hiba miatt felháborodott ügyfél?

JPVK Jogszolgáltatási Panasziroda és Vitarendezési Központ egy hiánypótló független szakmai iroda, felkészült szakemberekkel, panasz és vitarendezési biztosokkal.(ügyféljogok jogvédői)

Az JPVK a jogsérelem meghallgatása – bepanaszolt fél külön meghallgatása után, egyeztett a hibázó szakemberrel, majd az ADR vitarendezés eszközeivel a mindkét felet költségeiben és eljárásokban kímélő mediációs egyezségre törekvő eljárást folytat le.

Első lépés a megfelelő jogi lehetőségek között a ügyvéddel kapcsolatos panasz, igazságügyi szakértővel kapcsolatos panasz esetén a díjazással járó, gyors határidőkkel dolgozó JPVK panasziroda felkeresése.

Az ügyféljogok ügyelete egész nyáron fogadja az ügyfeleket jogsérelmes ügyeivel!

Irodánk az ENSZ jogvédő egyezményeinek mindenben megfelelően végzi tevékenységét.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

1 Comment

Vélemény, hozzászólás?