A Discovery és az ENSZ közös környezetvédelmi programja

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications multimédia partnerséget kötött, hogy felhívja a figyelmet bolygónk legégetőbb környezetvédelmi problémáira, és innovatív módszereket javasoljon megoldásukra.

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications együtt hoznak létre eredeti tartalmakat a természetről és annak megőrzéséről, bemutatják bolygónk fontos történeteit, inspirálva az egyéneket és közösségeket, hogy változást érjenek el. A tartalom a Discovery Communications és az ENSZ nagy elérésű lineáris, digitális és közösségimédia-csatornáin lesz elérhető.

 

„Fantasztikus lehetőség ez az ENSZ Környezetvédelmi Programja számára. A Discovery Communications világszerte ellenállhatatlan történetmeséléséről ismert, olyan műsorokkal, amelyek egyszerre adnak át ismereteket és inspirálnak – mondta Erik Solheim, az ENSZ Környezetvédelmi Programjának vezetője. – A partnerség segítségével pozitív környezetvédelmi akciókat indíthatunk, és világszerte motiválhatjuk a nézőket.”

 

„A Discovery DNS-ének része, hogy a természetről a legfontosabb történeteket meséljük el. Céltudatos vállalatként számunkra kulcskérdés, hogy rávilágítsunk arra, hogyan tudnánk megvédeni bolygónkat – mondta David Zaslav, a Discovery Communications elnök-vezérigazgatója. – Az ENSZ-szel közösen a Discovery felhasználja globális csatornáit és elérését, hogy közös történeteinket és üzeneteinket felerősítsük, és hosszan tartó változást érjünk el bolygónkon.”

 

 

A megállapodás része a vadvilág védelmét és megőrzését célzó kezdeményezések kidolgozása, az ENSZ Környezetvédelmi Programja szakértőinek, és hírességeknek a bevonása, valamint a Discovery vezetőinek részvétele az ENSZ Környezetvédelmi Programja eseményein.

 

A partnerség központi eleme – az ENSZ Wild for Life kampányán keresztül – a világ figyelmének felhívása az illegális vadkereskedelemre. A kampány a vadkereskedelmet személyessé teszi, arra kérve a résztvevőket, hozzanak létre egy „morph” képet, melyen saját arcuk alakul át kedvenc állatfajukká, és osszák meg ezt a közösségi médiában, másokat arra inspirálva, hogy tudjanak meg többet a témában. A kampány eddigi egy éve alatt – harminc híresség részvételével – több mint egymilliárd embert ért el. Az ENSZ Környezetvédelmi Programja és a Discovery Communications együttműködött két nagy konferencián – Convention on International Trade in Endangered Species (Dél-Afrika) illetve Hanoi Conference (Vietnam) – a közvélemény mobilizálása érdekében.

 

A Discovery Communications a kezdetektől – több mint harminc éve – elkötelezett, hogy történeteket meséljen a természetről és megvédje azokat a teremtményeket, akik bolygónkat különlegessé teszik. Ehhez felhasználja kreatív erőforrásait és globális szinten több mint hárommilliárdos kumulatív elérését a lineáris, a digitális és a közösségi médiában,

 

A Discovery 2016-ban történelmi jelentőségű megállapodást kötött a WWF-fel, és elindította a C.A.T. (Conserving Acres for Tigers – https://youtu.be/5kRDdu9ybcg) projektjét, amely célja a tigrispopuláció megduplázása. A partnerség részeként a Discovery Indiában és Bhutánban támogatja a tigrispopuláció élőhelyének fenntartását, hogy segítse a vadon élő tigrisek védelmét és számuk növekedését – amely az elmúlt században 96 (!) százalékkal csökkent.

 

Discovery Communications

A Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) nonfiction, életmód sport- és gyerekprogramming márkákból álló portfoliójával elégíti ki a nézők kíváncsiságát, szórakoztatja és inspirálja rajongóit, olyan globális márkákkal, mint a Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, az Animal Planet, a Science és a Turbo/Velocity, az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, Latin-Amerikában pedig a Discovery Kids. A Discovery tulajdona az Eurosport, a helyi relevanciájú prémium sportesemények vezető szolgáltatója és az olimpia otthona Európában. 220 országban és területen összesen 3 milliárd kumulált előfizetőt ér el, akik évente 54 milliárd órányi Discovery tartalmat fogyasztanak.

 

A Discovery több képernyőn keresztül is eléri a közönséget, olyan TV Everywhere termékekkel, mint a GO portfolió és a Discovery K!ds Play, az over the top streamingszolgáltatás, az Eurosport Player, a digitalis és közösségi videós Group Nine Media, és illetve a virtuális valóság eszközeivel történetmesélő Discovery VR. 2017 júliusában a Discovery bejelentette a Scripps Networks Interactive megvásárlását, a tranzakció 2018 elején zárulhat le.

További információ: www.discoverycommunications.com

 

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja a környezetvédelem globális hangja. Vezeti és partnerségeket kezdeményez a környezet megvédésére, inspirálva, informálva és segítve a nemzeteket és egyéneket életminőségük olyan javítására, amely nem károsítja a következő generációt. Az ENSZ Környezetvédelmi Programja kormányokkal, a magánszektorral, a civil szférával, más ENSZ intézményekkel és nemzetközi szervezetekkel dolgozik világszerte.

 

 

 

 

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?