Főoldal » Média és marketing » Mikrovállalkozások az európai kihívások és a hazai piaci szorítások előtt

Mikrovállalkozások az európai kihívások és a hazai piaci szorítások előtt

Mi az a vállalkozás?  Milyen üzletet nyissak? – Talán a magyar egyéni vállalkozók, mikrovállalkozók leggyakoribb kérdései a nehéz piac és kevés vevő láttán.

Vidéken egész települések fogyasztói szintje válik lehetetlenül alacsonnyá, így a hagyományos üzletek nem adnak, vagy csak erős reklámmal adnak lehetőséget.

Mikrovállalkozások, egyéni vállalkozások Magyarországon és Európában

Két irányba kell a mikrovállalkozásnak frontot nyitnia a megmaradáshoz, fejlődéshez:

1. Mindenki a legjobb feltételeket keresi egy munkahelyi vita, egy nem várt felmondás ügyénél.

Legolcsóbb eszközök kiválasztása az eljárások között önállóan nem feltétlen sikeres, mert minden ügy más és más!

2. Marketing és reklám a piacon maradás nélkülözhetetlen eszköze.

Különösen az internetes marketing ad fordításra lehetőséget, mivel a hagyományos üzlet is átterelődik egyre hangsúlyosabb arányban az internetre.

E + marketing és reklám tanácsadás, kampányok

Vannak alkotó team munkák és a mikrovállalkozásokat támogató reklám és marketing műhelyek.