Főoldal » Vendégek bemutatása részletesen

Vendégek bemutatása részletesen

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Ha még nem ismernéd a vendégeinket, akkor ez a cikk neked szól, mert most részletesebben bemutatjuk a vendégeinket. Akkor ne is szaporítsuk a szót, jöjjenek a bemutatások!

Online Katapult

Az Online Katapult egy baráti hangulatú, pár fős cég, ahol mindenki azért dolgozik, hogy a leggyakorlatiasabb praktikákat átadhassuk a magyar mikro- és kisvállalkozóknak az online vevőszerzéssel kapcsolatban. Piszkosul részletes online oktatóanyagokkal, a könyvünkkel, élő tréningekkel, 100+ fős konferenciákkal segítünk hazai vállalkozóknak abban, hogy végre meg tudják érteni ÉS meg tudják valósítani egy online vevőszerző rendszer felépítését.

Azt szokták mondani rólunk az ügyfeleink, hogy mi vagyunk Magyarország leggyakorlatiasabb online marketinget oktató cége. Minden csapattagunk azért dolgozik nap, mint nap, hogy ez így is maradjon.

Hajas Ádám

Hajas Ádám ügyvezető-tulajdonos, AndYou Media Hungary Kft. Az &U a magazinok úttörője és innovátora kíván lenni, ezért hatalmas technikai újdonságokat vezettünk be az offline és az online kommunikációs platformok összekötésében. Ilyen például a díjnyertes mozgó címlapunk, ahol a Harry Potter mágikus világából ismert interaktív fotókkal találkozhatnak az olvasóink.

Schiffer Miklós

“AMI A STÍLUST A DIVATTÓL MEGKÜLÖNBÖZTETI AZ A MINŐSÉG”

Giorgio Armani örökérvényű gondolata mindent elmond a lényegről, azt üzeni, hogy a gondolat minősége az, amely által megszületik a stílus.
A stílus lényege az emlékezetesség, a tökéletes összhang az ember és az általa viselt ruhadarabok között. Stílus az amikor szavak nélkül üzenünk, ezért fontos az, hogy a ruhadarabok illeszkedjenek személyiségünkhöz, alkatunkhoz, életkorunkhoz és élethelyzetünkhöz.
A stílus négyes szabálya: kitaláltság, következetesség fegyelem és önmegvalósítás.

Festy in Style

Rohonczi Anita (Festy) nemzetközi divatblogger, socialmedia influencer. Karrierjét térképeszként kezdte, majd rövid idő alatt megtalálta igazi útját a divatszakmában. 8 éve írja divatblogját a Festy In Style-t, amit több százezren követnek a világ minden részéről. Állandó vendége a legrangosabb külföldi divateseményeknek. Portfóliójában nem kisebb brandekkel való együttműködések szerepelnek, mint a Louis Vuitton, CHANEL, Calvin Klein, Gant, OMEGA watch.

TrueBadÚr

A “TrueBadÚr” formáció, a “Ki Mit Tube?” internetes tehetségkutató során létrejött project, melynek keretein belül általában zenei kísérettel valami paródia, olykor teljesen saját produkció jön létre.

Numbava

Az Instagram profilom a szép ételekről és a napi motivációról szól mostmár, bár ez kezdetben inkább egy étkezési-naplónak indult, majd ahogy kialakult a saját “stílusom” (?) és egyre többen kezdtek követni, úgy változott át egy szép albummá a nap legszebb ételeiről, mert természetesen nem csinálok meg minden ételt fotó-kompatibilisre, éhen is halnék..:D

Számomra a “kulisszatitkok” azok, amik érdekessé tesznek egy-egy Insta profilt, úgyhogy itt azt fogom megmutatni, hogy hogyan készülnek az ételek és a fotók, milyen szisztéma szerint alakítom ki a heti étrendem és az edzéseket, hogyan vásárolok és hogy ez mennyibe is kerül.

Férfiak Klubja

Férfiak (és Nők)!

Könyvek százai, bestseller írók sokasága akarja elhitetni velünk, hogy a férfiértékek elavultak, hasznavehetetlenné váltak, a nők minden területen értékesebbek, hatékonyabbak, a férfiasság véghanyatlásban van, és el fog tűnni!

Időben észbe kapunk még? Vagyunk még elegen, akik azt gondoljuk, hogy a Férfi és a férfiasság értékei létfontosságúak? Hogy a Férfi és a férfiasság nélkül nemhogy élet, harmónia és egyensúly nincs, hanem semmi sincs?

Kinek lenne jó, ha ez bekövetkezne? A férfiaknak? Nem! A nőknek? Nem! Akkor fogjunk össze!

Az erőt, a tartást, a kisugárzást, az építő harcot és a teremtő lángot ne váltsa fel a puhaság és a tunyaság.

FÉRFIMOTIVÁCIÓS mozgalmunk a Férfiakat és a munkánkat támogató Nőket szólítja!

Töltésy Dávid

Töltésy Dávid egy régi projektjének mellékágaként született meg a Magyar Instagram Közösség, mellyel azóta a legaktívabb és legnagyobb rajongótáborrá nőtte ki magát az Instagramon. Szerinte egy jó community manager legfontosabb tulajdonsága az empátia. Ezt a képességét user experience designerként is régóta kamatoztatja, ugyanis főállásban weboldalakat és mobilalkalmazásokat tesz felhasználóbarátabbá.

TravelHunter

“Húsz év múlva sokkal jobban fogod sajnálni azokat a dolgokat, amiket nem csináltál meg, mint azokat, amiket igen. Feszítsd hát ki vitorlád. Hajózz ki a biztos öbölből. Kapaszkodj a siker szeleibe! Álmodj! Fedezz fel!”

Dina Andris vagyok 22 éves a TravelHunter alapítója. Évek óta óriási vágyam, hogy körbeutazzam a Földet, de nem engedhettem meg magamnak anyagilag ezt az álmomat. 2016-ban találkoztam egy internetes hirdetéssel, ahol blogger oktatást reklámoztak. Nagyon kellemes érzés töltött el engem, mert úgy éreztem, hogy ez egy lehetőség arra, hogy megtanuljam az alapokat és meséljek az embereknek az ötleteimről, utazásaimról.

Fogalmam sem volt arról, hogy egy blogger mit csinál és, hogy ebből lehet e egyáltalán pénzt keresni, amiből tudok majd utazni. Álmomban sem gondoltam volna, hogy most ezen az oldalon, ezt a bemutatkozást fogod olvasni, de jó, hogy itt vagy velem, mert akkor téged is érdekel az utazás.

Az elején csak hobbinak indult a bloggerkedés, de hamar rájöttem, hogy ebben sokkal több lehetőség van. Azóta már Youtube-on is megtalálsz, mint vlogger. Segítünk neked a társammal Péterrel abban, hogy olcsón utazz a világban és ehez biztosítok számodra olcsó kiegészítőket a Webshopomban.

Business & Café

Amikor megalapítottuk üzleti blogunkat, a Business & Cafét, egyszerű célok vezéreltek minket. Újítani, inspirálni, változtatni, segíteni. Ma sincs másképp, töretlenül támogatjuk azt a 100.000 olvasónkat, akik havonta megtisztelnek minket. A Golden Brothers Médiaügynökségünkkel a most indulótól a világcégekig segítünk kommunikálni, hangosnak lenni, nyomot hagyni.

Gál Kristóf

Több mint 11 éve vagyok vállalkozó. Amikor 24 évesen megalapítottam a cégem (a Klikkmarketinget), nem volt se pénzem, se kapcsolatrendszerem, se vállalkozói tapasztalatom, se olyan mentorom, aki segített volna.

Mindenre teljesen magamtól jöttem rá, vagy egy tanácsadótól, esetleg egy tréningen tanultam meg. Persze utóbbiakat alaposan ki kellett egészítenem a saját bőrömön átélt tapasztalatokkal. Visszatekintve a múltba, a legtöbbször jó döntéseket hoztam, de volt rengeteg hibám is. Ezekből a hibákból persze sokkal többet tanultam végül, tehát őszintén mondhatom, hogy semmit nem bántam meg az idáig vezető úton.

A teljesen nulláról sikerült felépítenem egy évi 100 millió Ft feletti árbevételű céget, és jelenleg több mint 10 embert vezetek. A Klikkmarketing az online marketing piac ismert és elismert szereplője, több mint 100 állandó ügyféllel, évi több ezer vevővel.

30as nyugdíjas

Szabolcs 12 év dinamikus karrierépítés után, 34 évesen elérte az anyagi függetlenséget és nyugdíjazta magát. Leginkább a befektetéseinek hozamából él, közben a “30as nyugdíjas” című blog szerzőjeként a korai nyugdíjazás és a pénzügyi függetlenség koncepciójának magyarországi szószólója. Emellett jógaoktató, kamionos, tanácsadó, kezdő gitáros és bármi, amiben örömét leli.

Ha nem szeretnél semmiről lemaradni, akkor kövesd a Facebook eseményünket, ehhez kattints a következő linkre: Postuse Live Fesztivál 2017 esemény Ha úgy érzed, hogy van olyan ismerősöd, akit érdekelhet azt nyugodtan hívd meg. Minden megosztást előre is köszönünk.

A cikk sorozat további cikkei: 

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?