Főoldal » Mérnök és műszaki » Ha az ügyfél elégedetlen a felkért műszaki szakértővel, közjegyzővel, ügyvéddel – OJVK Panasziroda és Vitarendezési Központ

Ha az ügyfél elégedetlen a felkért műszaki szakértővel, közjegyzővel, ügyvéddel – OJVK Panasziroda és Vitarendezési Központ

Hibás teljesítések, nem kellő gondossággal végzett megbízások – ki ne hallott volna róluk!?

Egy új lehetőség a magyar ügyfelek előtt ” Ha már elment a hajó!”

OJVK – Ügyelek panaszai mérnökszakértők, ügyvédek, közjegyzők munkájávak kapcsolatban!

Mit tehet a lakással rendelkező egy rosszul elsült adásvételi jogügylet után?

Hová fordulhat a megrendelő, ha a szakértő ki sem megy a helyszínre?

Hol tisztázható, hogy valóban történt-e ügyvédi mulasztás, vagy csak vélelem?

A Magyarországi Állampolgári Jogvédő Központ a jogvita kultúra állampolgárok számára előnyös változásain dolgozik több alirodával a jogvédelem területén.

Lassan közel 2 éve a jogszolgáltatás és kiegészítő igazságügyi szolgáltatások ügyfeleinek új, hatékony panaszirodát hoztak létre.

Az OJVK az állampolgárok számára egy független jogvédelmi lehetőség!

Kíméletes, de hatékony megoldást biztosít szakértőknek, ügyvédeknek, közjegyzőknek és jogsérelemre, kártérítésre gondoló, vitázó ügyfeleknek!

Ha a jogszolgáltatással (igazságügyi szakértő, végrehajtó, ügyvéd, közjegyző, igazságügyi mediátor, hatósági közvetítők stb.) munkájával van panasza!


Forduljon az OJVK Országos Jogszolgáltatási Panasziroda És Vitarendezési Központ alirodánkhoz!– teszi közzé központi Facebook oldalán a Magyar Állampolgári Jogvédő Központ.

Hasznos ez az információ az igazságügyi szakértőkkel kapcsolatos panaszoknál, ügyvédi panaszoknál, végrehajtóval szembeni kártérítési igényeknél stb,stb.


Műszaki és jogi panaszok esetében immáron 2 éve fordulhat az OJVK irodájához Budapesten a Nyugati térnél.

Az ügyfélfogadás időpontra történő bejelentkezés alapján általában 5-8 nap várakozással, a független szolgáltatás díjköteles!