Főoldal » Az üzleti érvényesülés fejleszthető tudás

Az üzleti érvényesülés fejleszthető tudás

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Először indul értékesítési szakirányú továbbképzés diplomásoknak Magyarországon

Üzletszerzési és értékesítési kompetenciát fejlesztő felsőoktatási képzés először indul Magyarországon: a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola itthon egyedülálló sales – értékesítési szaktanácsadó képzésén többek között Szombati Orsolyától és Tonk Emiltől tanulhatnak a hallgatók.

Hogyan ismerhetők fel az egyes személyiségtípusok az első találkozásnál, hogyan érdemes emailt írni, megszólítani az egyes típusokat a legjobb megértés érdekében, illetve mit érdemes mindenképpen végiggondolni a saját termékünk pozicionálásához, hogy megtaláljuk a piaci rést – ezekre derül fény a BKF szakirányú továbbképzésén. Értékesítési szakirányú továbbképzés először indul hazánkban. A képzés azoknak a diplomás szakaembereknek nyújt speciális ismereteket, akik az értékesítés és üzletszerzés területén szeretnék képességeiket fejleszteni.

Különösen örülünk a sales és értékesítési szaktanácsadó szakképzés elindításának, hiszen az egyik legfontosabb területnek tartjuk az üzleti életben azoknak a készségeknek a fejlesztését, amelyek az értékesítés és az üzletszerzés területén biztosítanak sikert.” – mondja Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének vezetője. „Jó értékesítőnek nem születik valaki. A sikeres üzletszerzéshez olyan kompetenciákra van szükség, amelyek tudatosíthatók és fejleszthetők.” – állítja a képzésen is oktató dékán.

A szakirányú továbbképzés célja, hogy egyfelől a már sales-szel foglalkozók ismereteit segítse rendszerezni és javítsa hatékonyságukat, másfelől azoknak a diplomás gazdasági szakembereknek nyújtson valóban alkalmazható tudást, akik fejleszteni szeretnék üzleti hatékonyságukat.

A képzésben résztvevők megtanulják megszervezni és irányítani az értékesítési folyamatokat, illetve üzelteszerzési stratégiát készíteni. A kiscsoportos foglalkozásokon pszichológiára alapozott ügyféltipológiával és versenytárselemző rendszerrel ismerkedhetnek meg a legnagyobb magánfőiskola képzésére beiratkozó hallgatók. Elsajátítják, hogyan érdemes az egyes típusokkal viselkedniük, hogyan kelthetik fel a leendő ügyfelük érdeklődését. De szó esik arról is, hogyan tarthatják meg az ügyfeleiket, milyen CRM rendszerek segíthetnek ebben. A résztvevők megismerik a személyes márkázás eszközeit, de még időgazdálkodási és önmotivációs tréningeket is kapnak. A tematika összeállításában a MediaSales Kft. segítette a BKF Marketing Intézetét. A cég szakemberei oktatóként is részt vesznek a kurzuson.

A BKF szakirányú továbbképzéseire szeptember 30-ig jelentkezhetnek a hallgatók a Főiskola honlapján kitölthető jelentkezi lap elküldésével.

További információ:  http://www.bkf.hu/tovabb/szakiranyu-tovabbkepzesek

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?