A FARIZOM IS TARTSON

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

A fejed a helyén…..a medencei szerveknek sem mindegy hogyan jársz….

Nálunk a LEGTÖBB idős EMBER, ha már igazán idős, egyik KEZÉVEL támaszkodva egy boton, így jár. A gerinc deformálttá válik, a fej lefelé lóg. Próbáld ki. Ha két, mondjuk sétára való „nording walking” bottal járnának az idősek, mint ahogy egyre inkább teszik, a gerinc egyenes lenne, a fejet pedig megfelelő magasságban tartaná a nyak.       Két bot, a láb és a karok keresztezve mozognak az egyes lépéseknél.       Ami itt még fontos, hogy a fejed a nyakon rugalmasan mozogjon.          Úgy érheted el, ha a mellkas tart, és a hát közepéről érzékeled a fejed tartását, tehát nem úgy gondolsz a fejed tartására, mintha a nyak tartaná, hanem mintha lapocka közből tartana.        Ezt szükséges gyakorolnunk. A járásban nagy kulcsok vannak elrejtve az egészség megőrzése kapcsán.           Olyan csodálatos emberi mozgás, amely által rendkívüli energiákat érzékelhetünk meg önmagunkban.             Ha helyesen jársz, élvezed minden pillanatát.

Ha a fejed megfelelő helyen van járás közben, szemmagasságban tökéletesen jól látsz. Érzékeled az utat, amin jársz, a távolságokat könnyedén beméred. Ha a fej lefelé lóg, már más a vérkeringés, megváltozik az agy, a tüdő, a szív vérellátása. Más lesz a látásod is, a lelkiállapotod sem olyan, mint a természetes járásnál, ahol minden izom tart.

 

A járásod

TARTÁSUK lesz a belső szerveidnek, semmi más nem utal erre, csupán az, hogy minden izmod tart, a mellizom, a hátizom, a farizom.           Nem szorítod direkt ezeket az izmokat, de van bennük tartás.                Érzed az izmaidat, hogy vannak.                   Amint élet költözik az izmokba, elkezdenek rendeltetésüknek megfelelően működni.   Ami nem jelent mást, mint azt hogy örömmel használod őket, ha az adott mozgás a lehető legmagasabb szinten valósul meg, legyen az a járásod, akkor az izmok maguk is intenzíven épülnek, teszik ezt szinte folyamatosan.              

Az emberi test alapvető tulajdonsága, hogy mindig mozgatni szükséges.                  Illetve nagyon meghálálja a testünk, ha megfelelő módon és mennyiségben mozgatjuk meg.                 A járást minden korban ajánlott, minimum napi fél órában.                   Ha úgynevezett „kilométer hiányod” van, ne gyalogolj kevesebbet azon a napon, mint a mit érzel.

Új szervérzet

A nagy izmok tartanak (farizom, hasizom, hátizom, mellizom), már érzed a természetes szervérzetet.            Minden izmod tart, ekkor kerülnek a szervek a helyükre.                    Addig érdemes alakítanod a tested, a mozgásodat, amíg ez az általános állapot meg nem jelenik. Állandó és felidézhető.                   Ha már meg vagy győződve arról, hogy elegendő tartás van az izmaidban, elsősorban a nagy izmokban, akkor érzékelheted a szerveidet is.                   Belső megfigyeléseket végezhetünk az egyes szervek szintjén.                     Mozgás közben lehetséges, de ajánlott inkább lazítás alatt kezdeni a megfigyelést.                A teljes ellazított állapotban a szervek érzete felerősödik.                 Végig pásztázhatjuk az egyes szerveket, figyelmünket rajtuk tartva, figyelve a légzésre (hasi légzés elsősorban), felkelthetjük a jó érzés állapotát egy-egy testrésznél, így szervszinten is.

 

 

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/clients/client0/web5/tmp) in Unknown on line 0