Főoldal » Cikkíró versenyt hirdet a Hogyankell.hu

Cikkíró versenyt hirdet a Hogyankell.hu

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Nincs elég írói tapasztalata a kommunikációs hallgatóknak?

Cikkíró versenyt hirdet a Hogyankell.hu

Cikkíró versenyt hirdet a felsőoktatási intézmények kommunikáció szakot vagy szakirányt végző hallgatói számára a Hogyankell.hu közösség által szerkesztett enciklopédia. A pályázattal nem csak tapasztalatot, hanem kétszemélyes wellnesshétvégét és gyakornoki pozíciót nyer a legjobb szerző.

Sajnos kevés az a gyakorlati tudás, amit a kommunikáció szakos diákok a felsőoktatásban szerezhetnek. Most itt a lehetőség, hogy a hallgatók még az iskolapadban ülve, de már a médiában tevékenykedő szakmai zsűri előtt mérettessék meg magukat” – mondta Kozarek Andrea, a Hogyankell.hu-t üzelemtető SAKKOM Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökség szakmai igazgatója. A részvételhez a diákoknak cikke(ke)t kell írniuk a praktikus tanácsokat gyűjtő oldalra, mely megfelel a honlap formai és tartalmi követelményeinek. A szakmai zsűri számos szempont alapján bírálja el a pályaműveket, a győztes pedig a Szallas.hu jóvoltából egy kétszemélyes wellnesshétvégét nyer, továbbá az ügynökség felajánl részére egy gyakornoki pozíciót. A verseny részletei a http://www.hogyankell.hu/Hogyankell:Cikkíró_verseny oldalon találhatók.

A Hogyankell.hu 2011 augusztusában indult el Magyarországon egyedülálló kezdeményezésként a külföldön már sikerrel működő „how” oldalak mintájára azért, hogy praktikus tanácsokkal lássa el az olvasókat. A cikkek lényege tehát a gyorsan áttekinthető, ugyanakkor pontos tájékoztatás, hogy a gyakorlatban minél jobban segítsék az internetezőket. Jelenleg a honlapon már több mint 500 cikk található 20 témakörben, így a pályázóknak rengeteg minta áll rendelkezésére.

A zsűri tagjai: Botos Regina (Hogyankell.hu, felelős szerkesztő), Erdei Tamás (Metropol, főszerkesztő), Fialka Krisztina (Hírek Média, média üzletág vezető), Kecskés István (DUE Média Hálózat, elnök; Nemzeti Sport, újságíró), Kozarek Andrea (SAKKOM Interaktív, szakmai igazgató), Rácz István (Szallas.hu Csoport, marketing vezető) és Román Balázs (Kreatív Online, főszerkesztő).

Kapcsolódó webcímek:

http://www.hogyankell.hu

http://www.sakkom.hu

Kapcsolódó képanyag:

A verseny plakátja:

http://www.sakkom.hu/sajto/hogyankell/Hogyankell.hu_plakatterv.pdf

Hogyankell.hu logója nyomdai felbontásban:

http://www.sakkom.hu/sajto/hogyankell/Hogyan-kell-logo_print.jpg

Hogyankell.hu logója webes felbontásban:

http://www.sakkom.hu/sajto/hogyankell/Hogyan-kell-logo_web.jpg

Hogyankell.hu nyitóoldala:

http://www.sakkom.hu/sajto/hogyankell/Hogyan_kell_nyito_oldal.jpg

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.

Vélemény, hozzászólás?