Főoldal » Sikertörténet az agrárszektorban

Sikertörténet az agrárszektorban

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

2012-ben többek között egy mezőgazdaságban tevékenykedő cég, – az Anthera Kft.- nyerte el a Business Superbrands díjat.

Az Anthera Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 1991-ben alakult egy kicsiny településen, Városföldön. 100 %-ban magyar, családi vállalkozás. Árbevétele meghaladja a 12 milliárdot. Fő tevékenységi köre a szántóföldi műtrágya, növényvédő szer, vetőmag kereskedelme, de jelentős az aránya a kertészeti, folyékony műtrágyák forgalmazásának és a termény felvásárlásnak is.

Mit is jelent ez az elismerés?

“Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékeke olyan érzelmi és/vagy kézzel fogható előnyöket nyújtanak amelyet a fogyasztók elvárnak és elismernek.”

A Brand Counsil független szervezet 1995-ben Nagy-Brittaniában alakult és jelenleg a világ számos országában tevékenykedik. Magyarországon 5 éve működik a Superbrands program. Egy független, önkéntes szakértői bizottság,- melynek tagjai az üzleti élet kiemelkedő személyiségei, – vizsgálja a márkákat a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védbejegyzései alapján.

Döntések során figyelembe veszik a brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márka stratégiáját.

Milyen előnyöket jelent a nyertes számára?

Erősíti a márka pozícióját, növeli hírnevét, presztízsét.

A Business Superbrands védjegy minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz a márkák számára.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.