Főoldal » Tájékoztató a web GN és Nitrát adatlap nyomtatványokról

Tájékoztató a web GN és Nitrát adatlap nyomtatványokról

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Tájékoztató a Gazdálkodási napló (web GN) és Nitrát adatlap elektronikus nyomtatványairól

A „web GN” elektronikus benyújtása minden Agrár-környezetgazdálkodási intézkedésben részt vevő gazdálkodónak kötelező. Benyújtási határidő minden évben szeptember 01-től november 30-ig.

A Nitrát adatszolgáltatást a 2009/2010. gazdálkodási évtől kezdődően már elektronikusan is teljesítheti a gazdálkodó. Az adatszolgáltatás határideje minden évben szeptember 01-től december 31-ig.

A nyomtatványok elektronikus benyújtásához ügyfélkapus azonosítóra és jelszóra van szükség, melyet az okmányirodákon keresztül lehet igényelni.

A nyomtatványok elektronikus kitöltésével és továbbításával kapcsolatban az alábbi teendők szükségesek:

    1. Telepítse a legfrissebb java futtatókörnyezetet innen.

    2. Töltse le az ANYK általános nyomtatványkitöltő keretprogramot a honlapról, majd telepítse azt.

    3. Töltse le a fenti táblázatból az ügyintézéshez szükséges nyomtatványt, majd telepítse azt.

    4. Az ÁNYK program segítségével nyissa meg és töltse ki az adatlapot.

    5. Kitöltés után készítse elő a nyomtatványt elküldésre, kattintson a Kapcsolat az ügyfélkapuval/Nyomtatvány megjelölése elektronikus beküldése menüpontra. Valamint jegyezze fel a nyomtatvány helyét és nevét a későbbi beazonosíthatóság végett.

    6. Ha hibátlan a nyomtatvány, akkor kattintson a Kapcsolat az ügyfélkapuval/A nyomtatvány közvetlen beküldése az ügyfélkapun keresztül menüpontra. A felugró ablakban adja meg az ügyfélkapus azonosítóját és jelszavát.

    7. A beküldés akkor sikeres, ha két üzenetet kap az ügyfélkapus tárhelyére (vagy e-mail fiókjába). Az elsőt a magyarorszag.hu ügyfélkapuja küldi. Ez azt tartalmazza, hogy a feladott nyomtatványt továbbították az MgSzH felé. Ezután az MgSzH rendszere fog egy visszaigazolást küldeni.
      A visszaigazolásban az alábbi szöveg olvasható: „A(z) 1000000000 regisztrációs számú ügyfél ÁNYK gazdálkodási napló/nitrát adatlap nyomtatványának beküldése sikeres volt. Egyedi azonosító:8a8082a8320179ca0132058276e701c7”
      Az utolsó számsor azonosítja a beérkezett naplót, adatlapot. Amennyiben a második visszaigazolást nem kapja meg 24 órán belül, kérjük jelezze a lenti űrlap kitöltésével a problémát az AKG Ügyfélszolgálatnak.

A beküldés menetéről, a nyomtatványok telepítéséről és használatáról az Ügyfélkapu e-tananyagában találhat bővebb leírást.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.