Főoldal » Saját divatmárkát indított a magyar énekesnő

Saját divatmárkát indított a magyar énekesnő

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Idén márciusban indította el saját divatmárkáját Horányi Júlia, aki a Night of Nut nevet adta első, tavaszi-nyári kollekciójának. A márka tervezője eredeti végzettsége szerint színházi jelmeztervező, emellett a mius zenekar énekesnőjeként ismeri a közönség.

 

A zene, a színház és a divat világa egyesül Horányi Júlia ruháiban, amelyekre az egyszerű szabások, a nagyvonalú elegancia és az élénk színvilág jellemző. A HORANYI márka ruhái és kiegészítői olyan nők számára készültek, akik a hagyományos női szerepek mellett keresik az önmegvalósítás lehetőségét az életben. Határozottak, ugyanakkor finomak és gyengédek is tudnak lenni, és szeretnék felfedezni, megélni istennői lényüket. A tavaszi-nyári kollekció neve Night of Nut, vagyis az egyiptomi Nut éjszakája: „Nut az ég istennője, aki minden este lenyeli a napot, majd reggel újjászüli.” 

A márka logóját és arculatát Álmos Gergely építész, a mius zeneszerzője tervezte. A kollekcióhoz készült editorial, amely Janos Visnyovszky fotós- és videóklip rendezővel való együttműködésből született, bemutatja az istennő estéjét, amelyet egyedül tölt el, szabadon válogatva ruhái között, ékszereit próbálgatva, jókedvűen, pillanatokra átadva magát a drámai díva szerepének. Ez egy játék, melyben ő maga a főszereplő, ez adja a szabadságát és női öntudatát. Ez teszi őt vonzóvá és különlegessé, mert ha elkészült, az utcára lépve természetes bája rabul ejti a világot. Éjszaka lenyeli a napot, és szépségén keresztül fényével megvilágítja, reggel pedig újjászületve ismét megszínesíti a szürke hétköznapokat.

A Night of Nut kisszériás kollekció kényelmes, nyáron viselhető anyagokból készült, mint a selyem, a pamut jersey, pamutvászon, farmer. A ruhadarabok minden méretben utánrendelhetők.  A kollekcióhoz azt kiegészítő nyakláncok is készültek, amelyek alapja egy geometrikus medál, a közepén a ruhák anyagával minimalista stílusban. A nyakláncokat könnyű viselni, és akár a ruhák, remekül kombinálhatók egymással.

– Régi tervem valósult meg azzal, hogy elindíthattam a márkámat. Ezt a kollekciót több mint egy évvel ezelőtt álmodtam meg, és most végre megvalósult. Nagyon boldog vagyok, és bízom benne, hogy azok a nők, akiknek készült, viselni fogják majd” – mondta Horányi Júlia, a HORANYI márka tervezője.

 

Horányi Júlia színházi jelmez- és díszlettervezőként végzett Kaposváron. Az elmúlt években egyebek mellett a Pesti Színház, a Miskolci Nemzeti Színház, a Budapest Bábszínház, a Szegedi Kortárs Balett, a budapesti Karinthy Színház és a Maladype társulatával dolgozott együtt. Munkájáért a Pécsi Országos Színházi Találkozón (POSZT) 2013-ban elnyerte Az év legjobb jelmeztervezőjének járó közönségdíjat. Horányi Júlia nevét az igényes, elektronikus könnyűzene rajongói is ismerik a mius énekesnőjeként. Álmos Gergely zeneszerzővel idén a második nagylemezüket jelentették meg Tessellation címmel.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.