Főoldal » 12 hasznos tipp hírlevél kampány létrehozásához

12 hasznos tipp hírlevél kampány létrehozásához

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

A hírlevél használatának fontosságát egy üzleti vállalkozásban azt hiszem senkinek sem kell külön bemutatnom. Egy megfelelő hírlevél kampány megtöbbszörözheti a cég bevételét, a feliratkozottakat egy jól eltalált marketinggel könnyedén vásárlókká konvertálhatjuk.

Azonban számos esetben tapasztaltam azt, hogy egy cég/magánszemély rosszul használta ki ezt a lehetőséget és nem hogy vásárlókat toborzott volna, inkább rákényszerítette az olvasókat arra, hogy menten a levél aljára görgessenek és használják a leíratkozás funkciót – már ahol egyáltalán volt ilyen funkció.

Éppen ezért gondoltam azt, hogy ideje tiszta vizet önteni a pohárba és kicsit utánanéztem, hogy milyen tartalmi , formai és funkcionális követelményeknek célszerű megfelelnie hírlevelünknek ahhoz, hogy a befektetett pénz és munka meghozza a várt eredményt.

Itt van tehát 12 hasznos tipp, amely jó alapul szolgálhat hírlevél kampányunk kialakításához:

1. Mindig tartsd észben a stratégiád!
Mi az, ami fontos információ, mi az ami releváns lehet az ügyfeleknek?

2. Tervezz, tervezz és tervezz!
Készíts el a kiadványstruktúrád és határozd meg az irányelveket!

3. Törekedj a fenntarthatóságra!
Gondold végig, hogy mennyi és milyen minőségű tartalmat tudsz folyamatosan szolgáltatni.

4. Indulj szilárd alapokról!
Még a legalapvetőbb hírlevelek esetén is szükség van markáns cikkekre, rövid hírekre és egy üzenetre, lehetőleg a     vezetőtől.

5. A határidő szent!
Készíts biztonsági forgatókönyvet a váratlan késésekre (pl. tartalékolj leveleket)

6. Mindig tudd merre haladsz!
Mielőtt meghatároznád a levél hosszát, határidejét stb. vedd át a kulcskérdéseket, amelyeket érinteni szeretnél!

7. Fontosabb a tartalom, mint a kinézet!
Mielőtt túlaggódnád magad a levél külalakja miatt… Egy jól megírt tartalom sokkal fontosabb, mint a csilli-villi grafikák, amelyek esetleg elvonják a figyelmet a lényegről. A jól megszerkesztett szöveg már önmagában képes megállni a helyét!

8. A jó tartalom és a megfelelő szerkezet kialakítása csak kemény munkával lehetséges!
Nos igen, szánj rá elég időt, ne adj ki a kezedből igénytelen munkát!

9. Figyeld az olvasók visszajelzéseit!
Kísérd figyelemmel a reakciókat, tegyél fel kérdéseket a tartalommal kapcsolatosan vagy készíts egy hivatalos olvasói felmérést!

10. A hatékonyság igazi tesztje az olvasóid viselkedése!
Ha több visszajelzés érkezik, ha többen olvassák a leveleid és kattintanak az általad ajánlott lehetőségekre biztos lehetsz  benne, hogy érdekli őket az általad szolgáltatott információ.

11. Mindig tartsd szem előtt, hogy miért iratkoznak fel a hírleveledre!
Általában 4 oka van a hírlevelekre történő feliratkozásoknak:
– munkával kapcsolatos információk
– információk árakról és termékekről
– személyes érdeklődés, hobbi
– információk eseményekről, határidőkről

A leveleidben tehát ezek valamelyikére kell fókuszálnod, mert ha nem teszed, könnyen elvesztheted vezető szerepedet.

12. Fogadj olvasói tartalmakat!
Tedd a levelezést interaktívvá! Az olvasók szeretik olvasni más olvasók értekezéseit, illetve kommentjeit.

 

Röviden összefoglalva tehát, úgy gondolom, ezek azok az irányelvek, amelyeket fontosnak tartok, hogy minden hírlevél szolgáltató ismerjen és amelyeket betartva sikereket érhet el a kampány idején.

A cikk a teljesség igénye nélkül készült, szívesen veszem a további ötleteket és tippeket hozzászólásban!

Forrás: http://stiftandras.eu/12-hasznos-tipp-hirlevel-kampany-letrehozasahoz/

Kövess minket közösségi oldalakon is!

         

Iratkozz fel hírlevelünkre!

->FELIRATKOZÁS<-

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.