Főoldal » Kommunikáció optimalizálás és tervezése

Kommunikáció optimalizálás és tervezése

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

A következő egyetemi feladatom, amit már szeptemberben el kellett volna kezdenem, de még csak pár hete foglalkozok vele, hamarosan a végső stádiumába ér. Ez nem más, mint a projekt feladatom, ami a cég kommunikációjának optimalizációjának elemzését tűzte ki célul. Sok mindent sikerült megtudnom közben magamról, a cégről és a konkurenciáról. Igen közben megértettem, hogy csak akkor lehetünk a piac része, ha kijelöljük a konkurenciát. Első lépésnek ennyi pont elég is lenne, de tovább kell menni.Miről is szól ez a 30-50 ezres beadandó. Röviden a cég optimizálásáról kommunikációs megközelítésből. Hosszabban már kicsit komplikált a helyzet. Szó esik konkurenciaelemzésről, közösségi médiáról, arculatról, youtube csatornáról, hírlevélről és még sok-sok olyan kommunikációs csatornáról, ahol eddig megjelent a cég vagy meg szeretne jelenni.

Forrás: Kommunikáció optimalizálás és tervezése

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.