Főoldal » Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája

Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Mit gondoltok mi az, ami a beszéddel egy időben jelent meg? Ha a szájreklámra gondolsz, akkor igazad van. Ha nem is hallottál a fogalomról, akkor is nap, mint nap használod. Nem is gondoltad volna? Hát persze, hogy nem. Vettél már magadnak mobil telefont? Természetesen igen a válasz. DE mi alapján vásároltad meg? Egy ismerősöd mesélt róla, olvastál egy bejegyzést róla, láttad a technikai paramétereit. Megvetted, majd megmutattad a barátaidnak is. Mióta ajánlunk másoknak? Amióta a beszéd kialakult – rendben lehet, hogy már előtte is volt rá példa, de a fogalom lényege a beszéd, így én is a beszéd megjelenését tekintem nullpontnak.

Mi az a szájreklám?

Az alapja már a leadben olvasható: ajánlás családtagoknak, barátoknak, ismerősöknek és akár idegeneknek is.

Forrás és további érdekességek: Szájreklám a világ legősibb gerillamerketing technikája

Kép forrása: http://www.connectsocialmedia.com.au/wp-content/uploads/2013/05/WORD-OF-MOUTH.jpg

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.