Főoldal » Vállalatként a Facebookon?

Vállalatként a Facebookon?

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Napjainkban a különböző online közösségi oldalak az internetet használók fontos bázispontjává váltak. Vitathatatlan, hogy ennek a kategóriának a Facebook rövid idő alatt a leghatalmasabb és a legfontosabb tényezője lett. Óriási felhasználói tömegének köszönhetően a Facebook nem csak egy jó hely, ahol eltölthetjük felesleges időnket, hanem az a hely, ahová a vállalatoknak mielőbb be kell törniük!

Nem titok, a cégek többsége ingyenes marketing vagy brandépítő módszerekre vágyik. Az Internet fejlődésével és elterjedésével sorra jöttek létre különböző közösségi oldalak, amelyeknek köszönhetően a vállalatok olyan új marketing lehetőségekkel gazdagodtak, amelyekkel célzottan tudják megszólítani vásárlóikat, leendő ügyfeleiket. És a legfontosabb: mindezt (szinte) ingyen!

De hogy tudja egy vállalat kihasználni a Facebook által kínált eszközöket, hogy maximalizálja az üzleti hatékonyságát?

Az alább olvasható néhány szempont miatt ajánlanám minden, főleg kisvállalkozásnak, hogy mihamarabb jelenjen meg a Facebook közösségében és kezdje el jól megtervezett marketing stratégiáját. Persze a felület kialakítása nem minden – a vállalatnak folyamatosan fenn kell tudni tartania jelenlétét, amely sokszor bizony komoly feladatok elé állítja az online marketing managereket.

Tehát, miért érdemes cégünkkel megjelenni Facebookon?

1. Közvetlen kapcsolattartás az ügyfelekkel
Annak következtében, hogy a Facebook lehetőséget adott az egyes cégeknek üzleti oldaluk létrehozására, nagyon könnyen lehet közvetlen kommunikációt folytatni az ügyfelekkel, az oldalhoz kapcsolódó eszközöknek köszönhetően. Ezzel azonban tudni kell bánni. Nagyon fontos a megfelelő kommunikáció és a hitelesség, annak érdekében, hogy a meglévő és leendő ügyfelek elhiggyék, amit a vállalat közvetíteni szeretne feléjük.

2. Ismertség növelése
Viszonylag kis idő és energia befektetésével lehet szép és vonzó külsőt készíteni az oldalnak vagy létrehozni egy alkalmazást a cég ajándékaként a közösség számára, szert téve ezzel rajongók ezreire.

3. Keresőoptimalizálási előnyök
A Google által indexelt Facebook oldalak egyre előkelőbb helyen szerepelnek a találati listákon. Éppen ezért érdemes ezt kihasználni. A cég hivatalos oldalának látogatottságát is növelhetjük azáltal, hogy a Facebookon vonzó és kreatív oldalt hozunk létre és a felhasználó által kért plusz információkért a weblapra irányítjuk.

4. Alacsony költségű, célzott hirdetések
Több százmillió felhasználó => többszázmillió oldalletöltés. A Facebook folyamatosan fejleszti a hirdetési rendszerét az üzleti felhasználók számára. Kis odafigyelést és erőfeszítést kombinálva egy alacsony hirdetésre elkülönített összeggel hatalmas látogatottságnövekedés érhető el, mind a Facebook oldalon, mind pedig a hivatalos weblapon.

5. Ingyenes marketing eszközök
Az ingyenes, beépített funkciók marketing eszközök komoly arzenálját szolgáltatják. A sikeresség egyik kulcsa az egyenletesség, a folyamatos interaktivitás. Emellett mindenképpen fontos, hogy a cég rendszeresen friss tartalmakat szolgáltasson oldala tagjainak. Megfelelő stratégiával elért eredmények messze túlszárnyalják a hagyományos reklámhordozók által elérető eredményeket!

 

Összegezve az eddigieket, úgy gondolom, hiába van egy cégnek profi, minden igényt kielégítő hivatalos weboldala, ez önmagában még nem vonzza látogatók tízezreit, így mindenképpen érdemes Facebookon jelen lenni, folyamatosan információt szolgáltatni a termékekről, szolgáltatásokról, aktualitásokról és ennek segítségével mind a hivatalos weboldal, mind pedig a cég népszerűsége és ismertsége is növekedni fog.

Forrás: http://stiftandras.eu/vallalatkent-a-facebookon/

Kövess minket közösségi oldalakon is!

         

Iratkozz fel hírlevelünkre!

->FELIRATKOZÁS<-

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.