Főoldal » 8 Egyszerű tipp, hogy link mutasson a weboldalunkra

8 Egyszerű tipp, hogy link mutasson a weboldalunkra

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Egy webhely linkhálózatának kiépítése meglehetősen egyszerű feladat, különösen ha hajlandóak vagyunk olyan módszerekhez folyamodni, amelyek nem nevezhetők tisztességesnek a Google szemében. A rossz hír az, hogy a Google Pingvin algoritmusa az ilyen linkeket kiszűri, és hosszú távon nem lesznek előnyösek az oldalunk helyezése szempontjából. Sőt, ha túlfeszítjük a húrt a mesterségesen létrehozott hivatkozásokkal, van esély arra, hogy ne indexelje lapunkat a keresőóriás – tanácsolja a kulcsszo.hu.

Ahhoz, hogy elkerüljük a Google-ből való száműzetést, és mégis legyenek az oldalunkra mutató linkek, egy kis munkára van szükség. Olyan kapcsolatokat kell kiépítenünk, amelyeket a Google is jó szemmel néz, és értékeseknek minősülnek.

Az alábbiakban néhány ilyen egyszerű tippel ismerkedhetünk meg:

  1. Kezdődjön a blogolás!

A blogok számos vállalkozás számára bizonyultak sikeres eszközként kapcsolatépítés céljából. A blogoknak kétségtelenül vannak előnyei ilyen téren, viszont hátrányai is, mivel nagyon nehéz tartalmat megosztani. Hacsak nincs egy jól ismert márkánk, nem számíthatunk nagy eredményre.

Annak érdekében, hogy kapcsolatokat építsünk ki weboldalunk számára, a blogok segítségével a következőt tehetjük: be kell szereznünk a Zemanta nevű eszközt, amely felismeri blogunk fő témáit, és megjeleníti olyan bloggereknek, akik hasonló témákban írnak tartalmakat. Azzal, hogy ötleteket ad nekik az íráshoz, egyben arra is készteti őket, hogy hivatkozzanak tartalmainkra. Ha pedig ez megtörténik, még több emberhez eljuthat majd üzenetünk.

  1. Használja fel a képeket!

Amennyiben weboldalán jelentős mennyiségű kép szerepel, jobb, ha tudja, hogy sokan már leloptak belőlük jó néhányat. Ez viszont nem feltétlenül jelent hátrányt, mivel ez is felhasználható az oldal népszerűségének növelése szempontjából a képek beágyazhatósága által.

Létezik egy Paddy Moogan által létrehozott eszköz, amely lehetővé teszi, hogy fülön csípje az ilyen tolvajokat, mégpedig úgy, hogy mikor egy felhasználó le akarja tölteni képünket az oldalról, az alkalmazás automatikusan küld neki egy beágyazási kódot, amely tartalmaz egy visszamutató linket az oldalunkra. Így ha valaki az új helyen a képre kattint, rögtön a weboldalán találja magát.

Minden honlap tulajdonos felül kellene vizsgálja a Flicker-en közzétett képeit, és engedélyeznie kellene a Creative Common alkalmazást, hogy a felhasználók csak azzal a feltétellel tudják használni a fényképet, hogyha előbb ellátogatnak a webhelyre, ahonnan majd letöltik azt.

  1. Ne beszéljen szakzsargonban!

Amennyiben linkek elhelyezéséről beszél az emberekkel, nem előnyös, ha SEO szakzsargonokban kommunikál, mivel sokak számára érthetetlen szakkifejezések használatával fűszerezi mondandóját. Például, ha egy újságírónál érdeklődik az általa felhasznált képek visszamutató linkjei felől, célszerű nem szakzsargonban körülírni a kérdést. Több eredmény érhető el hétköznapi nyelv használatával.

  1. Gyűjtse be a backlinkeket az Image Raider segítségével!

Van egy olyan új eszköz használatban, melyet Image Raider-nek hívnak. Ennek segítségével nyomon követheti a képeket, valamint azt, hogy ki használja a képeit. Be tudja azonosítani azt is, hogy van-e visszamutató link a képen. Ha nincs, akkor fel lehet kérni az illetőt, hogy mielőbb tegye jóvá a mulasztást.

  1. Szerezzen linkeket a videók révén!

Bizonyára Ön sokat dolgozott azért, hogy létrehozzon egy minőségi videót. A munkájának gyümölcsét feltölti a youtube-ra vagy a Vimeora.

Mivel nagyszerűen sikerült és érdekes, sokan megosztják vagy beágyazzák honlapajukba. Gyakran a beágyazásnál elmarad az Ön oldalára mutató hivatkozás, csak a videó megosztók vannak belinkelve.

A YouTube statisztika segítségével megnézhetjük, hogy ki ágyazta be videónkat valamilyen oldalra, és utána küldhetünk neki egy udvarias felkérést, hogy illesszen be egy hivatkozást, amely az Ön oldalára mutat.

Ime hozzá egy kis segítség.

1. Működjön együtt a közösséggel!

 

A SEO és a marketingesek egy közös stratégiája, hogy megpróbálnak interakcióba lépni a releváns, online célközönséggel, annak érdekében, hogy ezek váljanak folyamatos látogatóikká. Sajnos a legtöbb célszemély hajlamos ezt a taktikát tolakodásnak venni, és úgy érzik, hogy így akarják kiaknázni a közösségben rejlő lehetőségeket. Akkor mi a teendő, hogyan lehet a közösségi oldalakon megszólítani a célközönséget? A feltett kérdésre a válasz a fizetett reklám. Sokaknak bevált ez a lehetőség. Az emberek úgy kezelik, hogy hirdet egy cég, amely tisztességesen fizetett. Akit érdekel a reklám üzenete, az rákattint. Ilyenkor a konverziós ráta is magasabb lesz.

2. Lehet PR linkek nélkül?

Sokan óvatosan kezelik a cégjük honlapjának összekapcsolását egy promóciós oldallal, mert úgy gondolják, hogy ez túlságosan kereskedelmi hangvételű. Ugyanakkor ezen cégvezetőknek nem jelent problémát, ha emberekkel van összekapcsolva a céges weboldal.

PR-ról lévén szó, az is egy jó ötlet lehet, ha létrehozunk direkt alkalmazottainknak kialakított profiloldalakat.

3. Nem találja valakinek az e-mail címét?

Amennyiben el szeretne érni valakit vagy valakiket, de nem találja az elérhetőségüket, a Gmail Rapportive nevű bővítménye a segítéségére lesz. Ez egy ingyenes eszköz, mely segít Önnek megtalálni az emberek e-mail címeit.

további hasznos infók linképítésről itt olvashat: https://plus.google.com/b/105813383630917378772/collection/Al-tx

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.