Főoldal » A 21. század kereskedője online is aktív

A 21. század kereskedője online is aktív

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Ön is sokszor hallja, hogy milyen sok lehetőséget nyújt az internet? Nézzük például a kereskedelmet. A világhálónak köszönhetően napjaink kereskedője akár földünk összes vásárlóját elérhetné, ha akarná. De hogyan teheti ezt meg, ha nem „számítógép guru” és nem is szeretne azzá válni?

 

Erről kérdeztük Minyó Andrást, a B2Shop webáruház rendszer egyik alapítóját és megálmodóját.

 

Szerinted miért fontos, hogy akár a kisebb cégek, vállalkozók is az interneten keresztül értékesítsék termékeiket, szolgáltatásaikat? Nem elég, ha van egy saját üzletük és egy jól megszokott vevőkörük?

 

A mai, globalizált világban minden üzletág arra törekszik, hogy a fogyasztót a lehető legkényelmesebb megoldásokkal szolgálja ki, hiszen csak így maradhat versenyképes. Ha az egyik legnagyobb multinacionális kereskedelmi lánc is elérhetővé tette az online vásárlást és a házhozszállítást, miért ne követhetnék ezt a példát a kisebb vállalkozások, kereskedők is?

Az okostelefonok és a kuponos oldalak terjedésével párhuzamosan az emberek egyre jobban bíznak az online vásárlásban is, ráadásul felismerik, hogy így nagyon sok időt és pénzt spórolnak meg. Hiszen mennyivel jobb otthon, 10 perc alatt összekattintgatni a rendelésünket, mint fél órát eltölteni az áruházban és még felet a pénztárnál J

Az igényeket csak úgy lehet kiszolgálni, ha minél több fórumon megjelenünk termékeinkkel, szolgáltatásainkkal. Ehhez jó megoldás lehet egy jól felépített és felhasználóbarát webshop.

 

Mitől lesz jó egy webáruház, hogyan válasszunk a széles kínálatból?

 

Egy webáruház annál jobb, minél egyszerűbb a használata, minél inkább felhasználóbarát, nem csak a vásárló, hanem az üzemeltető számára is. Webshop készítésekor az egyik legfontosabb szempont szerintem az, hogy a termékek keresésének, kiválasztásának, kosárba helyezésének egyértelműnek, egy mozdulattal végrehajthatónak kell lennie. A regisztrációnak emellett lehetőleg minél rövidebbnek kell lennie, csak a szükséges adatok megadására érdemes szorítkozni.

 

És mi a helyzet a költségekkel?

 

A skála igen széles a piacon: igény szerint van lehetőség egyedi webshop fejlesztésére, ami egyszeri, nagyobb költséget és folyamatos karbantartást jelent. Emellett népszerűek a bérelhető webáruházak, ahol havi költségeink vannak, természetesen csak addig, amíg üzemeltetni kívánjuk az oldalt. Úgy gondolom, a kisebb vállalkozások számára ez utóbbi a költséghatékonyabb megoldás, hiszen így a bevételektől függően rugalmasan tudják alakítani felmerülő költségeiket.

 

A B2Shop is egy ilyen bérelhető rendszer, de mi a hagyományos megoldások mellett fontosnak tartjuk a folyamatos megújulást, fejlődést is, amit a többi áruház gyakorlatától eltérően bérlőinknek térítésmentesen biztosítunk. Ezen felül ügyelünk arra, hogy megrendelőinket ne kötelezzük semmilyen plusz szolgáltatás igénybevételére, ha nincs rá szükségük (pl.: hírlevél-küldő rendszer, többnyelvű oldal stb.). Célunk, hogy rugalmas, személyre szabható megoldást kínáljunk bérlőinknek, ezért lehetőséget biztosítunk, hogy ők állítsák össze, milyen funkciók fontosak számukra és mik nem. Mindemellett fontosnak tartjuk a visszajelzéseket is! Első 50 megrendelőnek ingyenesen biztosítunk webshopot, cserébe pedig csak aktív használatot és visszajelzéseket kérünk. Azt hiszem, ennél jobb üzlet nem létezik

B2Shop – Webáruház a négyzeten!

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.