Főoldal » Egy jó logón csupán finom átalakítások kellenek!

Egy jó logón csupán finom átalakítások kellenek!

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Sokan azt hiszik, hogy a logó innovációja egy-egy cég esetében azon alapszik, hogy teljesen lecserélik azt. Miért minősül ez rossz húzásnak? Azért, mert a fogyasztók vizuális típusúak, ha megkedvelnek egy márkát vagy egy szolgáltatást, akkor a logót és a kialakított arculatot keresik mindenhol. És mivel a fogyasztók zömét nem lehet teljesen átállítani az újdonságra, elvesztjük őket.  Egy jól bevált logót nem szabad lecserélni, ezt bizonyítják az olyan nagy múltú cégek logó is, mint például a Coca Cola vagy a Nike. Az ikonikus fésűskagyló története is messzire nyúlik vissza a Shell olajcég esetében, s ők is csak alakítottak a logójukon, nem cserélték le. A cég eredetileg kagylóhéjakkal foglalkozott, a név és a logó népszerűsége miatt a profilváltás után is a kagyló maradt meg jelképnek.

Ha cégünk logóján kisebb javításokat szeretnénk, vagy esetleg termékeink arculatán módosítanánk, érdemes felkeresni az egyik legjobb budapesti grafikai céget, a Logó Doktort. Logó tervezésben és logó javításban is elismertek, mind Magyarországon, mind külföldön. Több ezer projektnek köszönhetően és több éves múlttal rendelkezve kiemelkedik a logo dizájn piacán.

További érdekes és hasznos anyagok: www.logodoktor.hu

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.