Főoldal » Közösségépítés FELSŐFOKON!!!

Közösségépítés FELSŐFOKON!!!

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

A következő pár bekezdés arról fog szólni, hogy minden olyan kérdésre választ adjak, ami felmerült a jelenlegi kampánnyal kapcsolatban. Miért van erre szükség? Miért hajkurásszuk az olvasókat, szerkesztőket? Mi a célunk? Hogyan és miért lehet sikeres egy ilyen kampány? Miért így kell közösséget építeni? Hogyan kezdte a Facebook, a Google+ vagy az IWIW?  A közösség minden tagja számára hasznos információ kövekezik.

Honnan fogod tudni, hogy ki regisztrált a jóvoltodból?

Az itt (Hívd meg barátaidat a Felsőfokon.hu szakmai közösségébe!) bemutatott meghívási folyamatból látszódott, hogy nyomon tudjátok követni a meghívásaitokat. Látjátok a függő, a regisztrált, és kizárt ismerőseiteket. A mi dolgunk még ennél is egyszerűbb, mivel egy táblázatban számszerűsítve látjuk minden felhasználónk meghívási szokásait.

Mi a helyzet, ha többen is meghívják ugyanazt a személyt?

Mindig az a személy számít a meghívónak, aki először hívja meg a közös ismerőst.

Miért hívj meg embereket?

Ha a közösség minden tagja meghív 100 embert, akik közül csak 1 csatlakozik hozzánk: olvasó és/vagy szerkesztő lesz, akkor már meg is dupláztuk a regisztráltak számát. Ez hosszútávon mindenki hasznot fog termelni. Több hirdetés, több bevétel, több akcióra és fejlesztési költségvetés amit vissza tudunk forgatni az aktiv bloggereknek pl. ingyenes sajtókártya, a különböző státuszú vagy kiemelkedő szerkesztőinket külön jutalmazhatjuk stb. A lista nagyon hosszú. Nem szabad elfelejteni, hogy minden új felsőfokon.hu olvasó, akár a te blogod követője is lehet. Így a következő népszerűségi kampányt, akár te is megnyerheted. Tehát nem utolsó sorban a kampány győzteseit értékés nyereménnyel jutalmazzuk, eddig 4 iPAD minit osztottunk már ki közöttetek.

Miért nem lehet a kommentek számára kampányt létrehozni vagy miért nagyon nehéz?

A kommentek számát könnyedén meg tudjuk határozni egy-két adatbázislekérdezés során. Ennek a legnagyobb problémája, hogy a hozzászólás szakmaisága így nem mérhető. A havi hozzászólás mennyiséget nem igazán tudnánk mi magunk átnézni, így sajnos ezt jelenleg elvetettük. A terveink között szerepel egy szakértői kommentpontozási rendszerolyan lenne, mint a lájk csak ez egyszerűen a szakmaiságról szólna.

Miért hoztuk létre ezt a kampányt?

Az előző kampány sikeressége további célok elérésére ösztönzött minket. A közösség növelése még a bejegyzések által generált látogatottságnál is értékesebb lehet. Új szerkesztőket találni nem egyszerű. A régi megbízható szerkesztőket megtartani és motiválni még nehezebb. A következő látogatottsági kampányunk során mindenkit motiválni tudunk. Az új szerkesztők bizonyítani akarnak, a tapasztalt szerkesztőink meg akarják majd tartani elért pozíciójukat. Egészséges versenyhelyzetet teremtve az olvasók fognak jól járnit.

Hol alkalmazták a meghívós rendszert még?

A Google+ először meghívóval működött, majd minden gmail fiók tulajdonost integráltak. A Facebook első időszakára is ez volt jellemező. Hogy magyar példát is hozzak IWIWen is mi hívtuk meg a közösség magját, aztán mindenki szabadon regisztrálhatott és jöttek a fake regek. Minden közösségi site a kezdeti időszakban élt ezzek a módszerrel. A közösséget csak a közösség erejével lehet felépíteni.

Miért szeretnénk így növelni a látogatóink és szerkesztőink számát?

Új szerkesztő >>>új bejegyzések. Új olvasók >>> új hirdetők. Új hirdetők >>>több bevétel. Több bevétel >>> jobb szerver. Több bevétel >>> többet tudunk visszaforgatni a szerkesztőink felé.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.