Főoldal » Miért jó a cégeknek az imázsblog?

Miért jó a cégeknek az imázsblog?

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Ez a bejegyzésem főleg a Felsőfokon iránt érdeklődő cégeknek szól. Megpróbálom közérthetően leírni, hogy miért érdemes a Felsőfokon blogmagazinban, Magyarország legnagyobb szakmai blogmagazinjában imázsblogot indítani.

A Felsőfokon szakmai blogmagazin havi látogatottsága kb. 100 ezer fő. Ez azt jelenti, hogy ennyien olvasnak minket hónapról hónapra. Ennyien látják a bejegyzéseinket, főleg egyetemisták és diplomások (tehát nagyrészt szakemberek) az ország minden részéről, néha még külföldről is. Ennyien jegyzik meg, amit megtudnak tőlünk, ennyien kíváncsiak azokra a cégekre, akikről imázsblogot írunk. Ez országos szakmai ismertséget jelent.

Ezt az országos szakmai ismertséget nálunk meglepően olcsón szerezhetik meg a cégek. Egy imázsblog, amelyben évente 12 vagy 24 bejegyzés lehet, 1 évre csak 200 ezer Ft + ÁFA. Ez egy magánember számára soknak tűnik, de egy cégnek nem. Hasonlítsuk össze pl. a bérköltségekkel! Mindenki tudja, hogy a munkáltatói járulékok miatt egy alkalmazott a bruttó fizetésén felül is pénzbe kerül az őt alkalmazó cégnek. Egy diplomás alkalmazott esetében havi bruttó 200 ezer Ft reális fizetés. Erre jönnek még a munkáltatói járulékok is. 200 ezer Ft + munkáltatói járulék kb. annyi, mint 200 ezer Ft + ÁFA. Tehát egyetlen diplomás alkalmazott egyhavi fizetéséből 1 évig országos ismertséget lehet szerezni. Ráadásul a Felsőfokon blogmagazint egy közhasznú Kft. üzemelteti, ezért a nekünk kifizetett pénzről közhasznúsági igazolást adunk, tehát az imázsblog ára leírható az adóból.

Az imázsblog hiteles, de pozitív képet fest a cégről a blogmagazin olvasóinak, akik ezáltal a céget megismerve a reklámozott cég ügyfelei lehetnek. Ezért a reklámköltség bőven megtérül. Blogmagazinunk szerzői, szerkesztői szakértők a saját blogjaik témájában, és nincs ez másképp egy imázsblog esetében sem, ezért szakszerűen és hitelesen, de mégis közérthető, olvasmányos és figyelemfelkeltő stílusban írnak a reklámozott cégről.

Természetesen arra is van lehetőség, hogy a cég által előre megírt szöveget tegye fel az imázsblog készítésével megbízott blogger, így a cég a számára legelőnyösebb oldaláról mutatkozhat be. Az is lehetséges, hogy a reklámozott cég alkalmazottja regisztrál oldalunkon imázsbloggerként, és reklámozza a saját munkahelyét. A cégnek ilyenkor is ugyanannyiba kerül a blog, de a pénz egy része mégis visszajuthat a céghez (illetve a cég egyik alkalmazottjához), mert az imázsblog szerzője (aki akár a reklámozott cég alkalmazottja is lehet) részesedést kap az imázsblog árából.

Az imázsblogon kívül további szakmai együttműködési lehetőségeket is kínálunk, érdeklődni lehet a cég profiljának megfelelő szakterület vezetőjénél, vagy a főszerkesztőségnél.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.