Főoldal » Vodafone 1 Giga Buli: Élvezetes és hasznos kampány

Vodafone 1 Giga Buli: Élvezetes és hasznos kampány

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Körülbelül, úgy egy hónapja beszámoltunk a Vodafone 1Giga buli előzményeiről röviden. Akkor egy érdekes kis programajánlóval szolgátunk és egyben ott akkor megígértük azt is, hogy amint tudunk készítünk egy összefoglalót az eseményről. Nos tekintve, hogy a Vodafone Hungary nagyon kedvesen válaszolt a kérdéseinkre, így az ő közreműködésüknek is köszönhetően jelentjük: az összefoglaló elkészült!


Július 1.-én nem kapott túl nagy reklámot, de azért érdemes volt megtudni és utána kilátogatni az Akvárium Klub mellé Budapesten, mert egy elég nagyszabású  bulit csaptak. Ezt nyugodtan lehet állítani, mert egy nagynevű zenekart hívtak meg, ami szintén nagyszerű hangulatot varázsolt, ráadásul ki lett volna az, aki nem érzi jól magát egy olyan lufi medencében, mely elsőre ugyan furán hangzik, azért azt se feledjük, hogy  ebben medencében nyereményeket lehetett találni. Egészen pontosan az ott elrejtett különleges léggömbökben.

Tekintve, hogy a Vodafone kérésünkre nagyon kedvesen és profi módon, igen gyorsan válaszolni tudott a kérdéseinkre, illetve képeket bocsátott a rendelkezésünkre, így sok olyan információt megtudtunk, melyet a helyszínen a lehető legjobban szórakozó emberek sem tudhattak.

Mint megtudtuk ez már nem az első ilyen rendezvény volt.  Amint elmondták, ez már a 4.nagyszabású és egyébként szabadtéri esemény volt. 12 000 lufit raktak bele a medencébe, melyek között volt 70 darab volt olyan különleges, melyekkel értékes nyereményeket lehetett nyerni. Miután a medencében maximum csak 500-an fértek el, így aki nemcsak a koncertet akarta élvezni, hanem a játékban is szeretett volna részt venni, annak érdemes volt időben csatlakozni (egészen pontosan regisztrálni a helyszínen található beléptető kapuknál).

De mi is volt az 1Giga Buli célja? Szerintem most már ezt nem nehéz kitalálni, mert rengeteg reklámot láthatunk az újságoktól kezdve a tv-n át, egészen az internetes felületekig, a Vodafone legújabb, egyedülálló feltöltőkártyásoknak szóló kampányáról. Ezt szerették volna hirdetni ezzel a partyval is és  jelek szerint sikerült, hiszen nem igen lehetett találni rossz hangulatú arcokat a helyszínen. A képek is jól mutatják ezt, ehhez pedig nagyban hozzájárult a Carbonfools nevű együttes. Azt hiszem őket nem igen kell bemutatni, de ha valaki nem tudná hogy kik is ők, akkor a későbbiekben kérésre bármikor készítünk róluk egy hosszabb írást, mely bemutatja a zenekart és annak tagjait. Elég ismertek, így amikor arra a kérdésünkre, miszerint miért pont a Carbonfools-t választották a rendezvényre, akkor a következő választ kaptuk: „Mindképp népszerű zenekart szerettünk volna meghívni, ezért esett a választásunk a Carbonfoolsra. A pozitív visszajelzések alapján a választásunk jónak bizonyult.”


Végül is igazuk van. A Carbonfools-on semmi sem múlott, ők hozták a szokásos formájukat és nagyon jó kis koncertet varázsoltak az Erzsébet Térre. És egy nagyon fontos infó! Az Erzsébet Téren augusztus 18.-ig teljesen ingyenes wi-fi hozzáférést biztosít a szolgáltató, a július 1-jén felállított Giga szobornak köszönhetően. Mókás egy ötlet, sőt nem csak mókás, de még igen hasznos is. Ha élő és felhasználható reklámot akartak, akkor az mindenképpen megvolt és még megvan!

Amikor azt írjuk, hogy a zenekar hozzátette a magáét, akkor az egy tökéletes felvezetése annak a csapatmunkának amiről most írunk. Azt hogy mekkora munka van abban, hogy egy rakás ember jól érezze magát egy este és utána haszna is legyen a kampánynak, talán a legjobban úgy láthatja meg az ember (mint minden hasonló esetben), ha a dolgok mögéje néz! A Vodafone esetében sem volt ez másképpen.  A köztéri installációt a Medence csoport (medencecsoport.hu) készítette, 663 darab, a lebontás után visszaváltható, újra használatba vehető italosrekeszből, a szobor mellett ezzel egy időben pedig olyan ülőbútorokat helyeztek ki, melyeken nagyon kényelmesen lehet pihenni és mondjuk közben (ez lassan ma már bevett szokás), ránézni az üzeneteinkre vagy bármi mást megtudni az interneten keresztül (egyenlőre ingyen) a nagy világból. Ami pedig a szobrot illeti, lesz ez másutt is nemcsak Budapesten. Mint elmondták, több más vidéki városban fognak állítani majd egy ilyet.

A léggömbökkel kapcsolatban, amikor azon törtük a fejünket, hogy mi is lenne egy jó kérdés amivel megkapnánk a cikkünkhöz a tökéletes választ a következő volt: Miért pont a léggömbök? Nos ez egy jó kérdésnek bizonyult, mert mint megtudtuk, egyrészről azért mert látványos és ők minden évben valami látványos dologgal készülnek, másrészről azért, mert nem volt egy egyszerű munka ezeket elkészíteni. 12 000 léggömbről volt szó, ezeket pedig 13 órán keresztül fújták fel csak azért, hogy a szép nagyra nőtt tömeg majdnem négy perc alatt szétdurrantsa az egészet. Ezt meg is tették! Mondjuk ez érthető, ennyi között megtalálni 70 olyat amivel okostelefont lehet nyerni, nem egy egyszerű feladat, pláne úgy, hogy közben még párszázan hasonló tervekkel ugrálnak az ember mellett.


A rendezvényszervező csapatukról leginkább csak a kreatív szó jut az ember eszébe. Tavaly a Fashion Street-en például (aki ott volt az emlékszik) piros tollakkal kitömött párnákkal lehetett párnacsatát vívni. Azt meg hogy miért piros, valószínűleg nem kell külön megmagyarázni.

A kreativitás is fontos dolog egy jó rendezvény megszervezésében, de ha egy cég olyan szolgáltatást nyújt mint a Vodafone és ennek megfelelően óriási reklámértékkel bír, akkor elég könnyű nagy tömeget vonzani egy-két igen nagyszabású hirdetéssel. Persze ez csak akkor igaz, ha van egy olyan elképesztően pontosan és gyorsan dolgozó stáb a cégen belül, mint az ő szervező csapatuk. Egyszóval nagy munka egy délutánból estébe átnyúló bulit megcsinálni több mint 1000 embernek, de megéri. Megéri, mert például ha nem csinálták volna jól (és most még csak az előzetes promócióról beszélünk a rendezvény kapcsán), akkor a Bright Life blog érdeklődését sem keltette volna fel. De felkeltette!

És igen, jól látták, több mint 1000 ember jött el az Erzsébet Térre. Ennyien jöttek el és bár nagyon sokan szerettek volna ezek közül be regisztrálni a játékba, a Vodafone Smart Mini telók megnyerésére, erre csak 500 ember kapott esélyt.  Aki kapja marja játék folyt tehát, de érthető volt, pláne úgy, hogy kb. 4-5 percig tartott az egész!


Negatívat nem igazán lehet mondani, de azok sem tették ezt, akik ott voltak. A Facebook-on és a helyszínen is pozitívak voltak a visszajelzések, legalábbis a saját elmondásuk szerint. Mit is lehetne mondani zárásként: várjuk az újabb nagy durranást! 

Képforrás: Vodafone Hungary

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.