Főoldal » Egyedülálló pótfelvételi kampány

Egyedülálló pótfelvételi kampány

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.
Az intézmény hallgatói terveztek és valósítanak meg digitális kommunikációs kampányt 
 
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói is készültek a pótfelvételi eljárásban jelentkező diákok 
felvételijére. Több mint két tucat rövid videó üzenetben mondják el, hogy szerintük miért érdemes a 
METU-t választani. A hallgatók ilyen mélységű bevonása egy kommunikációs kampányba és az 
alkalmazott munkamódszer egyedülállónak tekinthető a hazai felsőoktatásban. 
 
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói által indított „Életrevalók” kampány célja, hogy elérjék azokat a 
diákokat, akik nem nyertek felvételt az ún. normál felvételi eljárásban megjelölt helyekre. Bemutatni, hogy a 
Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói valóban életrevalók és a munkaerőpiacon hasznosítható tudást 
kapnak. 
 
A rövid videó üzenetekben az egyetem különböző képzésein tanuló diákok emelnek ki egy-egy gondolatot 
arról, hogy szerintük miért  METU-s diáknak lenni, illetve mit tanácsolnak a most felvételizőknek. Van, akinek 
az önmegvalósítás lehetősége a legfontosabb, van, aki arról beszél, hogy mindig talál valakit, ha segítségre van 
szüksége, van, aki egyszerűen csak biztatja a pótfelvételizőket és van, aki a különböző kultúrákkal való 
találkozás lehetőségéről beszélt. Ez utóbbival kapcsolatban érdemes kiemelni, hogy a videókban az 
egyetemen tanuló külföldi diákok is megszólalnak, ezzel is hangsúlyozva az intézmény nemzetköziségét.  
 
A kampányanyagokat az egyetem hallgatói készítették, beleértve a kreatív koncepció megalkotását, a 
tervezést és a megvalósítást. A METU különböző képzésein tanuló diákok valódi ügynökségi segítséggel 
„diákügynökséget” alapítottak. A kommunikáció és médiatudomány, kereskedelem és marketing, televíziós 
műsorkészítő, elektronikus ábrázolás, mozgóképkultúra és médiaismeret szakos hallgatók így egy éles 
projekten dolgozva ismerhették meg az ügynökségi működés gyakorlatát. 
 
A diákok szabad kezet kaptak a munka során. A projekt elején 2 alkalommal találkoztak a munkájukat segítő 
ügynökséggel, ahol a brief értelmezését követően meghatározták, hogy kinek mi a szerepe a kampányban. Ezt 
követően jöttek az ötletek, amiket rangsoroltak és megszülettek az első grafikai vázlatok is.  

 

 
A digitális kampány központi elemét adó videó üzenetek mellett eDM kampány, AdWords és egyéb online 
hirdetések, Facebook, YouTube, Instagram és Snapchat kommunikáció jelennek meg a kampányban. A 
hirdetéseket kampánylanding oldalakra irányítják (metropolitan.hu/potfelveteli, metropolitan.hu/nyiltnap). 
 
Az idei felsőoktatási ponthatárokat kedden este hozták nyilvánosságra, a jelentkező 111 ezer diák 67 
százalékát vették fel a normál felvételi eljárásban. Budapesti Metropolitan Egyetemen több mint 1100 hallgató 
kezdheti meg tanulmányait szeptemberben. Azok számára, akik most nem nyertek felvételt, már elindult a 
pótfelvételi eljárás. Fontos tudni, hogy a pótfelvételi időszak az idén csak 10 napig tart, augusztus 7-ig lehet 
jelentkezni a választott egyetemre vagy főiskolára. 
 
A METU augusztus 3-án 16 órától a Rózsa utcai campuson a művészeti képzésekről, augusztus 4-én pedig a 
Nagy Lajos campuson a kommunikációs, üzleti és turizmus képzésekről tart nyílt napot 16:30-tól. A 
hódmezővásárhelyi képzésekről augusztus 3-án 10 órától a helyszínen kaphatnak tájékoztatást az érdeklődők. 
 
Az METU hallgatói által készített „Életrevalók” kampány videói itt érhetők el: 
https://www.youtube.com/playlist?list=PLiVQZG1cbIMloU63IRHS_0ckKqkF5XWAn 
A pótfelvételi eljárásról a következő címen található bővebb tájékoztatás: 
www.metropolitan.hu/potfelveteli  

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.