Főoldal » Feszes popsi

Feszes popsi

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Túl telt, túl petyhüdt, túl formátlan – a nők többsége elégedetlen a popsijával. Természetesen ezen lehet segíteni. De ez csak keveseknek sikerül, így az egyetlen megoldás, a megelőzés!

Masszázs-trükkök
Mindegy, hogy az íróasztalnál, az autóban vagy a tv előtt – a legtöbb időt ülve töltjük. Világos, hogy popsink extra ápolást igényel. Gyors és hatásos a luffa-kesztyűvel vagy natúrkefével végzett masszázs. Már egyszeri használat után feszesebbnek, frissebbnek látszik bőrünk. Popsinkon ugyanis nagyon gyorsan jelentkeznek a mozgáshiány okozta bemélyedések. Ez azonban nem feltétlenül cellulitisz. Általában laza szövetekről van szó, melyek következetes kezeléssel újra feszessé tehetők. A masszázst legjobb bőrradírozással kiegészíteni, amit körkörös mozdulattal kell felvinni. Ez serkenti a vérkeringést. Naponta legalább 5 percet szánjunk rá.

Termo-csomagolás
Egy testkefével masszírozzuk a bőrt néhány percig, míg enyhén piros nem lesz, majd vastagon kenjük be feszesítő krémmel és csomagoljuk frissentartó fóliába. Egy óra hosszat hagyjuk hatni. A meleg kinyitja a pórusokat, így a bőr könnyebben magába szívja az ápoló anyagokat.

Testápolás
A kötőszöveti gyengeség napi testápolással megelőzhető. Már kaphatók olyan tusfürdők, krémfürdők és testápolók, melyek összetétele természetes módon hidratálja a bőrt.

Hatóanyag-krémek
Új cellulitisz-ellenes anyagok a gyümölcssavak és enzimek. A savak bőrradírként hatnak és a bőrt képessé teszik a feszesítő, salaktalanító anyagok – koffein, árnika, csodabogyókivonat – felvételére. Az enzimek a zsírlebontásban segítenek. Az eredmény: a bőr ismét feszes lesz. A krémet (gélt) reggel és este használjuk.

Aromaolaj-kúra
Az illóolajok háromszorosan hatnak: az orron, a tüdőn és a bőrön keresztül. Bemasszírozva azonban a vérben levő koncentrációja százszorosra emelkedik. Helyes keveréket használva a popsi bőre csodásan feszesíthető. A muskátli kisimít, a levendula feszesít, a boróka és a cédrusfa aktiválja a kötőszöveteket. Nagyszerű többhetes kúrára az aromaolaj-fürdő és a feszesítő masszázs kombinációja.

Natúrsó-radír
A bőr éjjel-nappal nagy teljesítménnyel dolgozik, sok sejtet termel, melyek a felszínre kerülnek és ott kilökődnek. Ha ott maradnak, a bőr hamarosan petyhüdtnek és fáradtnak tűnik, pattanásos lesz. A bőrradír megelőzi ezt. Különösen hatásos a nagy szemű tengerisóból készült keverék. Használat előtt nedvesítsük meg bőrünket és masszírozzuk a bőrbe – így alaposan eltávolítja a szarupikkelyeket. Közben a sóból kioldónak az ásványisók és nyomelemek, melyek feszesítik a bőrt.

1. számú zsírölő: algák
A cellulitisz általában ott jelenik meg, ahol zsírraktárak képződhetnek – tehát a popsin is. A legjobb ellene az algakivonat. Ez a tengeri növény kulcs a sejtek zsíranyagcseréjéhez. Gazdag bioanyagai – az aminosav, ásványi sók, nyomelemek és vitaminok – által különösen serkentően hatnak és segítenek a zsír- és méreganyagok gyors lebontásában.

Body-styling-készülék
A felső farizmokat csak az edzi, aki rendszeresen sportol, így formában tartja a popsiját. A nem sportolók ugyanezt tehetik egy elektromos készülékkel. Napi 15 perc használattal hamarosan láthatóvá válik az eredmény.

2. számú zsírölő: színterápia
A szemhez hasonlóan a bőr is reagál a színekre. Minden színes fénysugárnak van egy bizonyos hullámhossza, ami különböző mélységben hatol a bőrbe, ahol bizonyos folyamatokat vált ki. A lila a bőr alatti zsírszövetig hatol, élénkíti az anyagcserét és salaktalanítja a szövetet. A kozmetikusok eredményesen kezelik színterápiával a problémás bőrt és a cellulitiszt. Legalább 10 perc szükséges hozzá.

Hideg zuhany
A feszes popsihoz ideális minden, ami serkenti a vérkeringést és segít az elraktározott folyadék és salakanyagok elszállításában. A tudósok rámutatnak arra, milyen láncreakciót válthat ki a bőrön a vízsugár: úgy serkenti az anyagcserét, hogy a mellékvesekéreg szervezetazonos cortisont – elsősorban az immunrendszer számára fontos anyagot – termel. Ezen kívül a hideg- és meleginger valóságos edzésként hat a popsi bőrére. Az eredmény: a táp- és építőanyagokat a bőr sokkal jobban képes feldolgozni. És ez már rövid idő múlva meglátszik a bőrön. Olcsó és jó megoldás a váltózuhany. A napi zuhanyzás befejezéseként végezzük. Mindig meleggel kezdjük, és hideggel fejezzük be.

3. számú zsírölő: kitartó tréning
Kocogás, séta, biciklizés, kötélugrás a legjobb megoldás a fölösleges zsír eltüntetésére. Minimum háromszor 30 perc egy héten. A tudósok szerint az optimális zsírégetéshez a 110-130 percenkénti pulzus elegendő és kímélő a szervezet számára.

10 perc torna
Már három hatásos gyakorlat elég a farizmok feszesítésére. Végezzük a gyakorlatokat minden reggel vagy este.
1. Térdeljünk le alkarral a talajra támaszkodva. Használjuk a hasizom erejét arra, hogy a hát a gyakorlat ideje alatt egyenes maradjon. Bal lábunkat nyújtsuk ki olyan magasra, hogy törzsünk és combunk egy vonalat képezzen (lábfej pipál). Tartsuk a feszítést és a lábat lassan mozgassuk húszszor fel és le. Végezzük a gyakorlatot a másik lábbal is.
2. Feküdjünk hanyatt, fejünk a gyakorlat alatt a talajon marad. Karunkat fektessük párhuzamosan testünk mellett. Hajlítsuk be zárt térdeinket. Nyújtsuk bal lábunkat magasra (lábfej pipál). A farizmot feszítsük meg ebben a helyzetben és a nyújtott láb erejével emeljük minél magasabbra. Ismételjük húszszor, majd végezzük el a gyakorlatot a másik lábbal is.
3. Feküdjünk hanyatt hajlított térdekkel, lábunkat kb. csípőszélességben nyissuk szét. Karok maradjon párhuzamosan testünk mellett. emeljük meg a feneket, feszítsük meg a farizmot erősen, számoljunk tízig és hintázzunk kissé fel és le. Térjünk vissza kiinduló helyzetbe. Végezzük el a teljes gyakorlatot húszszor.

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

HOZZÁSZÓLÁS

Ha nem hagy nyugodni az, amit a cikkben olvastál, akkor nyugodtan írd meg kérdésed vagy észrevételed kommentbe. Így szerzőnk könnyen tud neked válaszolni.