Főoldal » Kitérő / Hazai friss – egy reklám sikere kapcsán…

Kitérő / Hazai friss – egy reklám sikere kapcsán…

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.

Hatalmas siker a magyar turizmusnak az, hogy a németországi McDonald’s üzletlánc 800 üzletében ingyen vetítik a Magyar Turizmus Zrt. filmjeiből összevágott Magyarország-spotokat, azokat folyamatosan ismételve. – olvasom a Richpoi Hírekben / Hatalmas siker: milliók látják a magyar ingyenreklámot címmel.

Alapjában véve ez valóban egy nagyszerű kezdeményezés, hogy célközönséget választ így a Magyar Turizmus Zrt. A lehetőséggel élni kell, sőt mindent ki kell használni annak érdekében, hogy a turisták újra ellepjék Magyarországot.

De! A cikkben idézett és a filmből kivágott képeket elnézve, ismét egy “hurráhappyország” imázsfilm szerűség, dolog kerekedik ki számomra. Az idelátogató pedig nagy valószínűséggel csalódni fog, mert nem azt fogja kapni amit – szintén a fotók alapján mondom – látott. Mert ezek nagyon szép fotók, mint az utazási magazinok általában. Csábítani kell a jónépet, aztán persze a “kisbetűvel szedett lényeg, a lap alján” mutatja meg, hogy valójában mit kapunk és mennyiért.

[token node title-raw]

Ezek a fajta színekben túlcsorduló képek valószínűleg eladhatóak a világ számos pontján. Imádja az amerikai, a német és az osztrák célcsoport nagy része. Az a része, aki ehhez megfelelő mennyiségű pénzzel rendelkezik.

A fentiekben linkelt cikkből idézek:

“Hogy egy országról milyen kép alakul ki a köztudatban, azt döntően befolyásolja az oda látogatók véleménye” – mondta Csallóközi Zoltán, a rendezvény felett védnökséget vállaló Semjén Zsolt nemzetpolitikáért felelős miniszterelnök-helyettes kabinetfőnöke. A turizmus fejlesztése és az országimázs kialakítása összefüggő feladatok – jelentette ki. Rámutatott, hogy a turizmus a magyar hazai össztermék hat százalékát teszi ki és hogy 300 ezer embert foglalkoztat az ágazat.”

Nincs is ezzel semmi, semmi bajom, mert foglakoznak vele, mert tudják, hogy az idegenforgalom fontos dolog.

Azt is tudja mindenki aki utazik kis hazánkban erre – arra, hogy sok még a tennivaló e területen. Azt is gondolom erről, hogy ez a film, vagy filmek nagyszerű reklámanyagok és reklám lehetőség a gyorséttermekben vetíteni. Kívánom, hogy sok sikerrel járjon e kezdeményezés, és hozzon sok német illetve osztrák turistát, a bemutatott helyekre. Azokra a helyekre amit egyébként is, és eddig is reklámoztak. A pusztára és Budapestre, Hévízre és Debrecenbe, no és a Balatonra, ami nem egy, hanem elég sok külön misét megérne…..

Itt az Útközben blogomban én továbbra is a kevéssé ismert, ám számomra érdemesnek tartott helyeket fogom bemutatni, amatőr fotóimmal megtámogatva. Kedvet adva a cikkeimet olvasónak a bemutatott helyek, vidékek  felkereséséhez.

forrás / szöveg és képek/: Richpoi Hírek – szerző: mti

MEGOSZTÁS

Ha tetszett a cikk, akkor nyugodtan oszd meg ismerőseiddel, valószínű ők is örülni fognak neki.